00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
32311249
Jozef Rajcsányi
Eliášovce 208, Nový Život, 93038, SVK
Maliarske a natieračské práce v administratívnej budove
maľovanie, penetrácia, odstránenie náterov
Stavebná práca, Tovar
1. Maliarske a natieračské práce v administratívnej budove
|
|
---|---|
Funkcia |
a) realizácia interiérových malieb stien, stropov, lokálnych vysprávok stien a stropov, vrátane dodania materiálu |
b) predmetom zákazky je zároveň zakrytie podláh a nábytku, olepenie zárubní dverí maliarskou páskou, zakrytie okien, vyčistenie priestorov po maľovaní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
lokálne vysprávky a drobné opravy povrchov, sádrovanie | hod/osoba | 10,00 | ||
Odstránenie náterov, starej farby oškrabaním zo stien a stropov | m2 | 100,00 | ||
Maľby jednofarebné biele v miestnostiach do výšky do 3,80 m (2 x náter) | m2 | 1000,00 | ||
Penetrácia povrchov | m2 | 500,00 | ||
Zakrývanie plôch (podlaha, nábytok) | m2 | 500,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrátane dodania materiálu | áno |
Vrátane presunu nábytku pred maľovaním | áno |
Názov |
- Dodať podrobný prehľad jednotlivých položiek ponuky, ako podklad pre fakturáciu do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
- Realizácia bude prebiehať na základe objednávok podľa požiadaviek objednávateľa |
- K faktúre bude priložený súpis vykonaných prác vrátane dodacieho listu |
- Uvedené plochy v m2 sú uvedené ako maximálne. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý objem. |
- Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
- Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. |
- Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov |
- Uchádzač predloží ponuku za celý predmet zákazky, tak ako je uvedený v špecifikácii. V ponuke uchádzača bude zohľadnené aj plnenie všetkých záväzkov voči zamestnancom, vyplývajúcich z pracovno – právnych vzťahov, pracovné pomôcky a materiál potrebný pre plnenie zmluvy |
- Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby Dodávateľa oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Vyhotoviť podrobný prehľad jednotlivých položiek ponuky, ako podklad pre fakturáciu do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Uchádzač predloží ponuku za celý predmet zákazky, tak ako je uvedený v špecifikácii. V ponuke uchádzača bude zohľadnené aj plnenie všetkých záväzkov voči zamestnancom, vyplývajúcich z pracovno – právnych vzťahov, pracovné pomôcky a materiál potrebný pre plnenie zmluvy | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Realizácia bude prebiehať na základe objednávok podľa požiadaviek objednávateľa | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
K faktúre bude priložený súpis vykonaných prác vrátane dodacieho listu. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby Dodávateľa oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
2 100,00 m2
2 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2017 09:16
09.03.2017 10:00
09.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2017 13:14 - Vstupná ponuka | 2 280,00 | € | Cena s DPH |
09.03.2017 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: