• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2017 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2017 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2017 10:30

Detail zákazky Z20179651

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2017 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2017 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2017 10:30

Základné údaje

Z20179651

OF-122092

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2863718

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antibiotiká - pefloxacin

Antibiotiká, pefloxacin

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antibiotiká - pefloxacin
Funkcia
Látky ničiace baktérie na systémové použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Antibiotiká, účinná látka - pefloxacin 400mg v 5 ml roztoku, ATC skupina J01, cesta podania -intravenózne Ampulka 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov do sídla objednávateľa.
3. Lieky musia byť zabalené v originálnych obaloch a musia zodpovedať technickým podmienkam výrobcu, podľa ktorých tovar zodpovedá najnovším uznávaným medzinárodným štandardom.
4. Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy).
6. Dodávateľ je povinný doručiť lieky zodpovednej osobe objednávateľa do 24 hodín od prijatia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávku je možné realizovať e-mailom, telefonicky, faxom alebo písomne.
7. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
8. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
9. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
11. Dodávateľ je povinný doručiť faktúru súčasne s dodávkou tovaru.
12. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia.
13. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
14. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením predloží výpis z obchodného registra, živnostenského registra a pod., ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.
15. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením uvedie podrobnú štruktúru ceny t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH.
16. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu aktuálne platné číslo ŠUKL kódu.
17. Dodávateľ musí mať platné povolenie MZ SR na predmet zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
18. V prípade ak dodávateľ má v úmysle plniť predmet alebo časť predmetu zákazky subdodávateľom, má dodávateľ povinnosť preukázať splnenie podmienok v zmysle ČL. IV, bodu 4.4 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (zápis konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora).
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
20. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera.
21. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.),
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
22. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov.
23. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou...
23. ...podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
24. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky z tejto zmluvy tretím osobám.
25. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
26. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru.
27. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo zadaného tovaru.
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
29. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania zazmluvnenej ceny za celý predmet zákazky.
30. Objednávateľ môže požiadať dodávateľa o predloženie originálu alebo overenej kópie oprávnenia na dodanie tovaru, prípadne ďalších požadovaných dokladov podľa tejto zmluvy, ak boli predložené iba skenované kópie v elektronickej podobe bez zaručeného elektronického podpisu.
31. K nadobudnutiu vlastníckeho práva zo strany objednávateľa dochádza momentom prevzatia tovaru v mieste dodania. Skutočnosťou potvrdzujúcou tento moment je podpis oprávnenej osoby objednávateľa na sprievodnom doklade.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

24.03.2017 09:30 — 24.03.2019 09:30

5 000,00 Ampulka

5 945,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.03.2017 14:50

22.03.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 65
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2017 07:56 - Vstupná ponuka 5 945,00 € Cena bez DPH
22.03.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 5 934,34 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS