00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlač veľkoplošných plagátov 2017
Tlačiarenské služby, tlač, plagát
Služba, Tovar
1. Tlač veľkoplošných plagátov 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač veľkoplošných (exteriérových plagátov) ku kultúrnym podujatiam na základe dodaných grafických podkladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 : plagát Trigon | ks | 105 | ||
Položka č.2 : plagát Citylight | ks | 135 | ||
Položka č.3 : Plagát Výklad | ks | 20 | ||
Položka č.4 : plagát Triangel | ks | 55 | ||
Položka č.5 : plagát KIC | ks | 32 | ||
Položka č.6 : plagát Veža | ks | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spolu za rok sa predpokladá | 25 objednávok (dodaní) s priemerným počtom 4 objednaných položiek (typov plagátov) v jednej objednávke |
K položkám 1-6 | farebnosť 4+0, rozlíšenie tlače 720x1440 |
K položke č.1 - plagát Trigon | rozmer 1250 x 2500 mm, papier BlueBack Side matný 120g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 4ks/1 tlač |
K položke č.2 : plagát Citylight | rozmer 1180 x 1750 mm, papier Citylight satinovaný 150g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 5ks/1 tlač |
K položke č.3 : plagát Výklad | rozmer 1080 x 1600 mm, papier Citylight satinovaný 150g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 1ks/1 tlač |
K položke č.4 : plagát Triangel | rozmer 800 x 1160 mm, papier Citylight satinovaný 150g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 3ks/1 tlač |
K položke č.5 : plagát KIC | rozmer 690 x 1490 mm, papier Citylight satinovaný 150g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 1ks/1 tlač |
K položke č.6 : plagát Veža | rozmer 450 x 1270 mm, papier Citylight satinovaný 150g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 2ks/1 tlač |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné miesto dodania a osoba oprávnená zasielať objednávky a preberať tlač budú Dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na EKS. |
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazky, sú len množstvá predpokladané, to znamená , že celkovo môžu byť objednané v počte kusov viac alebo menej. |
Objednávateľ predpokladá periodicitu zasielania Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - priemerne tri krát za mesiac. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať tlač podľa aktuálnych požiadaviek objednávateľa (teda viac alebo menej, resp. častejšie alebo sporadickejšie). |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 2 ks plagátov. |
Objednávky sa budú realizovať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 3 pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na EKS. Spolu za rok sa predpokladá 25 objednávok (dodaní). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť). Rozpočet bude slúžiť ako cenový podklad k vystavovaniu jednotlivých objednávok. Cena musí zahŕňať všetky náklady na dodanie t.j. prepravu, balné ai. |
Dodacia lehota plagátov je max. 72 hodín od odoslania grafických podkladov dodávateľovi. Tento čas neplynie počas voľných dní a sviatkov. Dodaním sa rozumie doručenie Objednávateľovi. |
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby víťazný uchádzač dodal na ukážku do miesta dodania predmetu zákazky do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS bezplatne vzorku 1 vytlačeného plagátu (plagát Trigon) podľa uvedenej špecifikácie a grafických podkladov, ktoré mu zašle Obstarávateľ . Dodanie vzorky slúži na to, aby verejný obstarávateľ mohol posúdiť, či tlač spĺňa požadované parametre, určené verejným obstarávateľom. |
Podľa čl. XVIII ods. 18.2 písm.t) Obchodných podmienok elektronického trhoviska platí: Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak si vyhradil v Zmluve právo na poskytnutie bezplatnej vzorky, ktorá Dodávateľom nebola poskytnutá alebo podľa názoru Objednávateľa nezodpovedá Špecifikácii. |
Po odstúpení od zmluvy podľa vyššie uvedeného dôvodu Objednávateľ vystaví Dodávateľovi kvalifikovanú negatívnu referenciu v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložená vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vzorku Dodávateľovi nevráti, ale si ju ponechá ako súčasť dokumentácie k verejného obstarávaniu a ako dôkaz, že predložené vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky požadovanej Objednávateľom. |
Obstarávateľ trvá na na dodržaní technických parametroch predmetu zákazky, dodržaní príslušných STN, kvalite papiera, dodržaní rasteru, denzity, rozlíšení tlače. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných pruhov a bielych bodov. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky na základe zrealizovaných objednávok vystavených Objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi najskôr v deň doručenia plagátov Objednávateľovi. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh položky, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Pred prevzatím tlače bude vykonaná kontrola, či je tlač vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak tlač nebude vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, je objednávateľ oprávnený tlač neprevziať a vrátiť ju dodávateľovi ako reklamáciu. Chybne vyrobenú tlač nie je objednávateľ povinný zaplatiť. Uvedené ustanovenie nevylučuje možnosť, že objednávateľ zistí chyby tlače aj po prevzatí, pričom je oprávnený vykonať reklamáciu. |
V prípade, že sa zistí vada na predmete tlače, objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na tento jav. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady do 2 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, ak nedôjde k písomnej dohode o inom termíne. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
Lehotu trvania Rámcovej dohody vzhľadom na prednastavenie objednávkového formulára, kde je možné uviesť lehotu trvania Rámcovej dohody len v mesiacoch Objednávateľ upravuje nasledovne: Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2017, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o VO, a to dokladmi podľa§ 32 ods. 2 zákona o VO, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva zo zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO (a prípadne jeho doplnenia pre podmienky doplnené zákonom od 18.4.2016). Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o VO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra. |
Mierové námestie 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
2 786,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2017 09:49
10.03.2017 10:00
10.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2017 16:23 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
10.03.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 220,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: