00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Multifunkčné sieťové zariadenie
multifunkčné sieťové zariadenie, sieťové smerovače, výpočtová technika, IKT
Tovar, Služba
1. Multifunkčné sieťové zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie multifunkčného sieťového zariadenia (ďalej len "zariadenie") a zabezpečenie podpory na zariadenie (HW a SW support) na obdobie 2 rokov. |
Zariadenie je určené na publikovanie aplikácií, ich ochranu, bezpečné doručenie obsahu aplikácií a akceleráciu formou uchovávania statického obsahu vo vyrovnávacej pamäti zariadenia. Zariadenie musí splniť požiadavku na vytvorenie stateful failover s existujúcim zariadením verejného obstarávateľa - F5 BIG-IP 5250v Best Bundle. |
Zariadenie zabezpečí bezpečné a výkonnostne optimalizované poskytovanie online služieb a zároveň umožní správu DNS a VPN prístupov s dostatočným výkonom a možnosťou vytvárania virtuálnych inštancií. |
Zariadenie musí umožňovať rozdeľovanie záťaže na aplikačné servery podľa ich vyťaženia. |
Zariadenie musí zabezpečiť infraštruktúru objednávateľa pred OWASP TOP 10 útokmi, DDoS útokmi a mať podporu skriptovacieho jazyka umožňujúceho správu a modifikáciu dátovej komunikácie spracovávanej zariadením. |
Zariadenie musí mať zdvojený (redundantný) zdroj a 10Gbps SFP+. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dvojročný servis (HW a SW podpora od výrobcu) na zariadenie. |
Súčasťou ponuky dodávateľa a predmetom dodávky zariadenia je kompletné softvérové vybavenie, ktoré spĺňa všetky vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií predmetu zákazky. Licencie musia byť evidované na dané zariadenia a to bez obmedzenia počtu používateľov, VPN, počtu pripojení alebo iných skutočností. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné sieťové zariadenie / počet | ks | 1 | ||
2. Servis (HW a SW podpora od výrobcu) / počet | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. TECHNICKÉ VLASTNOSTI PRE MULTIFUNKČNÉ SIEŤOVÉ ZARIADENIE: | |
1. Výška zariadenia | Max. 1RU |
2. Počet 10 Gbit rozhraní (SFP+) | Min. 6 |
3. Zdvojený (redundantný) napájací zdroj | Áno |
4. HW platforma procesora | Intel Xeon |
5. Možnosť vytvárania virtuálnych inštancií | Áno |
6. Počet virtuálnych inštancií | Min. 6 |
7. L4 priepustnosť | Min. 29 Gbps |
8. Počet SSL transakcií (2K kľúče) | Min. 20000 tps |
9. Počet súčasných SSL VPN užívateľov | Min. 19000 |
10. L4 súčasných spojení | Min. 23M |
11. SSL hardvérové šifrovanie | Min. 11Gbps |
12. Hardvérová kompresia | Min. 11Gbps |
13. Schopnosť aktivovať na jednom HW zariadení súčasne L4-7 loadbalancing, SSL VPN koncentrátor, ICSA certifikovaný web aplikačný a sieťový firewall, global server loadbalancing a DNS firewall | Áno |
14. Podpora skriptovacieho jazyka umožňujúceho správu a modifikáciu dátovej komunikácie spracovávanej zariadením, možnosť použitia externých Java Script knižníc v tomto skriptovacom jazyku | Áno |
15. Detekcia a potlačenie L7 DoS útokov aj sieťových DoS/DDoS útokov | Áno |
16. Detekcia a potlačenie najčastejších útokov z OWASP (OWASP Top 10) | Áno |
17. Schopnosť vytvárania virtuálnych inštancií | Áno |
18. Vysoká dostupnosť zapojením viacerých takýchto zariadení do klastra | Áno |
19. XML Firewall | Áno |
20. Ochrana WebSocket komunikácie pomocou WAF | Áno |
21. Podpora pre pasívny Fingerprinting zariadení a klientov | Áno |
22. Detekcia a ochrana voči tzv. headless bot-om | Áno |
23. SSH Proxy ochrana | Áno |
24. Podpora pre tzv. Black Hole filtering pomocou BGP pre IP adresy identifikované ako zdroje útoku | Áno |
25. Podpora pre klientskú autentifikáciu pomocou SAML (2.0), Radius, LDAP, MS AD, dvojfaktorovou autentifikáciou | Áno |
26. Podpora pre SSO cez viacero domén | Áno |
27. Podpora pre Kerberos ticketing | Áno |
28. Podpora pre natívnych VPN klientov rôznych operačných systémov - iOS, Mac OS, Windows, Linux, Android | Áno |
29. DNS firewall s inšpekciou a validáciou DNS protokolu | Áno |
30. Podpora kompletného podpisovania DNSSEC prechádzajúcej komunikácie | Áno |
31. Autonómne vytvorenie ochranných pravidiel pre publikované aplikácie na základe monitoringu štandardnej aplikačnej sieťovej komunikácie | Áno |
32. Pripojenie formou min. 2x 10Gbps SFP+ | Áno |
33. Fyzický port dedikovaný pre out-ofband manažment | Áno |
34. Vytvorenie stateful failover s existujúcim zariadením verejného obstarávateľa - F5 BIG-IP 5250v Best Bundle. | Áno |
B. TECHNICKÉ VLASTNOSTI PRE SERVIS: | |
Dvojročný servis na zariadenie (HW a SW support) | Dostupná podpora v pracovné dni od 8:00 do 18:00, v prípade výpadku reakcia na žiadosť do 1 hod., výmena vadného HW nasledujúci pracovný deň po oznámení vady, odborné konzultácie na základe požiadavky |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. Cena za servis má charakter paušálneho poplatku a zahŕňa neobmedzený počet servisných zásahov a úkonov servisnej podpory počas 2 rokov. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. POŽIADAVKY NA ZARIADENIE |
1. Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti zariadenia, ktoré sú vyžadované v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom doručí objednávateľovi katalógový list zariadenia alebo hypertextový odkaz (link) na zariadenie, ktoré sa má dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti zariadenia. |
3. Zariadenie musí byť dodané so všetkým vybavením a príslušenstvom, tak aby spĺňalo vlastnosti a funkcie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a bolo v okamihu prevzatia objednávateľom plne spôsobilé k použitiu na účely, na ktoré je určené. |
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nerepasované. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Zariadenie nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavované v obchodných prevádzkach. |
5. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. V prípade, že ekvivalentné plnenie nebude v úplnej zhode s požadovanou špecifikáciou, pričom stačí aj nesúlad v jednom parametri, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
IV. DODANIE ZARIADENIA |
1. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
2. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
3. Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného dodacieho listu alebo preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list alebo preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.03.2017 08:00 — 21.03.2017 16:00
1,00 Súbor
161 607,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2017 15:17
06.03.2017 15:00
06.03.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2017 19:30 - Vstupná ponuka | 161 400,00 | € | Cena s DPH |
04.03.2017 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: