37983687
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Kollárová 282/3, Ľubochňa, 03491, SVK
45497095
FUJIFILM Europe GmbH - organizačná zložka
Rybničná 40, Bratislava, 83106, SVK
Ultrazvukový prístroj pre kardiológiu
ultrazvukový prístroj najvyššej triedy, USG, UZV, SONO, ultrazvuk, sonograf, sonografický prístroj
Tovar, Služba
1. Ultrazvukový prístroj pre kardiológiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitálny farebný dopplerovksý kardio-vaskulárny systém |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
aktívne porty na sondy | ks | 4 | ||
veľkosť monitora | palec | 21 | ||
dotykový displej | palec | 10 | ||
možná penetrácia prístorja | cm | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prístroj | výškovo nastaviteľný ovládací panel v rozsahu 30cm |
prístroj | stranovo nastaviteľný ovládací panel |
SW vybavenie | pre vykonávanie meraní používaných pre sonografiu v kardiológii |
SW vybavenie | pre vykonávanie meraní používaných pre sonografiu v angiológii |
prístroj | automatická optimalizácia B obrazu, CFM a dopplerovskej krivky |
prístroj | automatická optimalizácia spektra - v reálnom čase optimalizuje PW a CW, spektrálnu škálu a bazálnu líniu |
prístroj | automatické meranie parametrov dopplerského spektra v zmrazenom obraze |
prístroj | zoom s vysokým rozlíšením |
prístroj | anatomický M-mód min v troch rovinách |
prístroj | duálny pulzný doppler (snímanie dopplerovskej krivky z dvoch rôznych miest v reálnom čase) |
prístroj | farebný tissue doppler |
prístroj | kombinácia zobrazenia krvného toku nedopplerovskou a doplerovskou metódou |
archivácia | HDD |
archivácia | čiernobiela tlačiareň |
archivácia | export do formátov Raw-data, DICOM, AVI, JPEG |
módy zobrazenia | B-mód, M-mód, pulzný doppler PW, farebné mapovanie prietokov (CFM), energetický doppler, kontinuálny doppler CW, farebný tkaninový doppler (Tissue doppler) |
módy zobrazenia | kontinuálny doppler (CW) na lineárnej sonde |
simultánne módy zobrazenia | možnosť zobrazenia živého obrazu a toho istého obrazu spomalene v reálnom čase |
módy v reálnom čase | možnosť záznamu pulzného doppleru PW a tkanivového dopllera TDI súčastne |
možnosť rozšírenia | SW pre prácu s TEE sondou |
možnosť rozšírenia | Q-analýza (Strain, strain rate) |
možnosť rozšírenia | automatický výpočet IMT |
možnosť rozšírenia | Stress echo |
možnosť rozšírenia | vyšetrovanie kontrastnými látkami |
sondy | sektorová kardio sonda, minimálny rozsah 1,3-4,5 MHz |
sondy | lineárna cievna, minimálny rozsah 5-18 MHz |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (dodanie a vyloženie predmetu zákazky do určených priestorov). |
Vrátane inštalácie, odskúšania, uvedenia do prevádzky a odovzdania dokumentácie potrebnej na prevzatie a užívanie predmetu zákazky. |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu max. 5 osôb do obsluhy a údržby na mieste plnenia (počas prvých 2 mesiacov užívania predmetu zákazky aj opakovane v prípade potreby). |
Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dodať objednávateľovi nový doteraz nepoužitý a nerepasovaný ultrazvukový prístroj, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti podľa technickej špecifikácie, v opačnom prípade si objednávateľ vyradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami a so zachovaním plnej kompatibility s uvedeným predmetom zákazky. |
1. Miesto a čas dodania predmetu zákazky |
1.1 Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, ak medzi objednávateľom a dodávateľom nedôjde k dohode o inom mieste dodania. |
1.2 Požaduje sa dodanie predmetu zákazky do 30 dní odo dňa podpisu zmluvy oboma zmluvnými stranami. |
1.3 Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto plnenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu opravenými zástupcami oboch zmluvných strán, t.j. dodávateľa a objednávateľa. |
1.4. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zákazky písomne vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky. |
1.5 Povinnou súčasťou dodania predmetu zákazky je dodací list, ktorý obsahuje okrem povinných náležitostí najmä celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
1.6 Požaduje sa dodanie predmetu zákazky so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať najmä: manuál na obsluhu a používanie predmetu zákazky v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, záručný list, preberací a odovzdávací protokol. |
1.7 Požaduje sa predložiť podrobný technický opis ponúkaného prístroja s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
1.8 Požaduje sa predložiť protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou predmetu zákazky, platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu preukazujúci jeho odbornú spôsobilosť na servis predmetu zákazky (originál alebo osvedčenú kópiu), Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, CE certifikát, platný ŠUKL kód do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
2. Kúpna cena |
2.1 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná a zahŕňa kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, inštalácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie, zaškolenie obsluhy a odovzdanie dokumentácie potrebnej na užívanie) a záručný servis v mieste inštalácie, t.z. bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zákazky počas trvania záručnej doby. |
2.2 Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví a odošle objednávateľovi. |
2.3 Preberací a odovzdávací protokol a dodací list tvoria neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
2.4 Kúpna cena bude uhradená v 3 splátkach (1. splátka = 1. rok, 2. splátka = 2. rok atď., vždy ku koncu roka). Kúpna cena predmetu zákazky sa bude uhrádzať 3 roky, s tým, že faktúra na prvú splátku, teda prvú tretinu ceny, bude vystavená rok po obstaraní predmetu zákazky, t.j. po úplnom dodaní, inštalovaní a uvedení predmetu zákazky do prevádzky a podpise preberacieho a odovzdávacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, pričom lehota splatnosti faktúry odo dňa jej doručenia objednávateľovi je 30 dní. |
3. Nebezpečenstvo škody |
3.1. Nebezpečenstvo škody na predmete zákazky (škodou sa rozumie strata, zničenie, poškodenie alebo znehodnotenie bez ohľadu na to, z akých príčin k nim došlo) prechádza na objednávateľa okamihom jeho prevzatia od dodávateľa v súlade s bodom 1.3 opisného formulára. |
3.2 Škoda na predmete zákazky, ktorá vznikla po prechode jej nebezpečenstva na objednávateľa, nemá vplyv na povinnosť zaplatiť kúpnu cenu, ibaže ku škode došlo v dôsledku porušenia povinností dodávateľa. |
4. Nároky z vád |
4.1 Ak dodávateľ poruší niektorú z povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy podstatným spôsobom, je objednávateľ oprávnený požadovať odstránenie vád, a/alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny a/alebo odstúpiť od zmluvy. |
4.2. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. Každé iné porušenie tejto zmluvy sa považuje za nepodstatné porušenie tejto zmluvy, pričom nároky z neho vyplývajúce je kupujúci oprávnený uplatňovať tak, ako je uvedené v bode 4.1 opisného formulára. |
4.3 Voľbu medzi nárokmi uvedenými v bode 4.1 opisného formulára objednávateľ oznámi dodávateľovi v písomnom oznámení vád predmetu zákazky alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
4.4 Dodávateľ zodpovedá za vadu, ktorú má predmet zákazky v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete zákazky na objednávateľa, aj keď sa vada stane zjavnou až po tomto čase. Povinnosti dodávateľa vyplývajúce zo záruky za akosť tovaru tým nie sú dotknuté. Dodávateľ zodpovedá takisto za akúkoľvek vadu, ktorá vznikne po dobe uvedenej v predchádzajúcej vete, ak je spôsobená porušením jeho povinností. Objednávateľ je povinný prezrieť predmet zákazky podľa možnosti čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na predmet zákazky, pričom sa prihliadne na povahu predmetu zákazky. |
4.5 Zárukou za akosť preberá dodávateľ písomne záväzok, že dodaný predmet zákazky bude po túto dobu spôsobilý na použitie na obvyklý účel resp. si po túto dobu zachová obvyklé vlastnosti. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky v zmysle bodu 1. opisného formulára. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. Objednávateľ je povinný oznámiť predávajúcemu vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil. |
Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej súčasti odstrániť, má objednávateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Záručná doba sa pri oprave predmetu zákazky automaticky predlžuje o dobu opravy t.j. o dobu, po ktorú dodaný predmet zákazky nemohol byť riadne využívaný v súlade s účelom jeho využitia. Ak dôjde k výmene predmetu zákazky, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového predmetu zákazky. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky predmetu zákazky, na ktorú bola poskytnutá záruka. |
4.6 Zodpovednosť dodávateľa za vady, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, nevzniká, ak tieto vady boli spôsobené po prechode nebezpečenstva škody na tovare vonkajšími udalosťami a nespôsobil ich dodávateľ. Pre vady predmetu zákazky, na ktoré sa vzťahuje záruka, platia tiež ustanovenia § 426 - § 428 a § 436 - § 441 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov („Obchodný zákonník“). |
5. Právne vady |
5.1 Dodávateľ vyhlasuje, že predmet zákazky nemá žiadne právne vady. |
5.2 Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi uplatnenie práv tretích osôb k predmetu zákazky bez zbytočného odkladu, po tom čo sa dozvedel, že si tretia osoba nárokuje uplatnenie práva k predmetu zákazky. |
5.3 Pre nároky objednávateľa z právnych vád predmetu zákazky sa primerane uplatnia ustanovenia článku 4. opisného formulára. |
6. Nadobudnutie vlastníckeho práva |
6.1 Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zákazky odovzdaním predmetu zákazky. Týmto dňom prechádza na objednávateľa nebezpečenstvo škody na predmete zákazky. |
6.2 Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zákazky aj v prípade, ak dodávateľ nie je vlastníkom predmetu zákazky. |
7. Oznamovanie a doručovanie |
7.1 Okrem prípadov, pre ktoré zmluva stanovuje iný postup, akékoľvek oznámenie, pokyn, informácia alebo iný dokument, ktorý má byť doručený druhej zmluvnej strane podľa zmluvy, bude vyhotovený písomne, a môže byť doručený osobne, alebo doporučenou poštou, alebo zaslaný faxom na adresu druhej zmluvnej strany pokiaľ si povaha veci nevyžaduje ústne oznámenie |
7.2 Akékoľvek oznámenie, pokyn, informácia alebo dokument bude považovaný za doručený: |
7.2.1 pri osobnom doručení, alebo ústnom oznámení, pokyne alebo informácii v okamihu doručenia; |
7.2.2 pri odoslaní doporučenou poštou ku dňu skončenia úložnej doby na pošte; |
7.2.3 ak je zaslaný faxom, po prijatí potvrdenia o úplnom odoslaní správy, ktoré vytlačí fax odosielajúceho. |
8. Záručné podmienky a pozáručný servis |
8.1 Dodávateľ poskytne na predmet zákazky záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu v zmysle bodu 1. opisného formulára oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
8.2 Požaduje sa vykonávanie záručného a pozáručného servisu odborne kvalifikovanými osobami. |
8.3 Dodávateľ sa v rámci záručného servisu zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika v prípade poruchy USG prístroja do 24 hodín od okamihu oznámenia poruchy v súlade s bodom 7. opisného formulára a bezplatné odstránenie poruchy USG prístroja najneskôr do 24 hodín od oznámenia poruchy pokiaľ k odstráneniu poruchy nie sú potrebné náhradné diely, v prípade potreby náhradných dielov najneskôr do 3 pracovných dní od oznámenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
8.4 Zmluvná lehota pozáručného servisu je 10 rokov. Dodávateľ sa v rámci pozáručného servisu zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika v prípade poruchy USG prístroja do 24 hodín od okamihu oznámenia poruchy v súlade s bodom 7. opisného formulára a odstránenie poruchy USG prístroja najneskôr do 24 hodín od oznámenia poruchy pokiaľ k odstráneniu poruchy nie sú potrebné náhradné diely, v prípade potreby náhradných dielov najneskôr do 3 pracovných dní od oznámenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
8.5 V prípade neodstrániteľnej vady je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi nový USG prístroj. V prípade odstrániteľnej vady, ktorá si vyžaduje opravu po dobu dlhšiu ako 24 hodín, je dodávateľ povinný na obdobie počas opravy USG prístroja, poskytnúť objednávateľovi bezplatne náhradný USG prístroj (alebo časti prístroja), a to za účelom zabezpečenia kontinuity využitia USG prístroja. |
8.6 V rámci pozáručného servisu v prípade odstraňovania poruchy u objednávateľa bude objednávateľovi účtovaná hodinová sadzba vo výške podľa aktuálne platného cenníka. |
9. Zmluvné pokuty a úroky z omeškania |
9.1 V prípade nedodržania termínu dodania predmetu zákazky v zmysle bodu 1.2 opisného formulára je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania. To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie alebo užívanie predmetu zákazky, alebo iných dokladov, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi podľa zmluvy. |
9.2 Ak dodávateľ mešká so zabezpečením príchodu servisného technika, odstránením poruchy USG prístroja alebo poskytnutím nového alebo náhradného USG prístroja v zmysle bodu 8. opisného formulára, môže objednávateľ vyúčtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania. |
9.3 Zmluvné strany sa dohodli, že zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo oprávnenej zmluvnej strany na náhradu škody, ktorá vznikla v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti, za ktorú je uplatňovaná zmluvná pokuta. |
10. Osobitné ustanovenia |
10.1 Ustanovenia tejto zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
10.2 Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Kollárová 282/3, Ľubochňa, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
13.03.2017 10:29 — 06.04.2017 10:29
1,00 ks
77 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2017 10:33
06.03.2017 10:00
06.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2017 16:38 - Vstupná ponuka | 76 999,20 | € | Cena s DPH |
02.03.2017 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 999,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: