00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
13959603
Juraj Spišák - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Alobal-hliníková folia pre laboratórne účely
Alobal, hliníková fólia
Tovar, Služba
1. Alobal-hliníková folia pre laboratórne účely
|
|
---|---|
Funkcia |
Alobal-hliníková fólia pre laboratórne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Alobal-hliníková fólia | ks | 1 | 7 | |
hrúbka fólie | mm | 0,030 | ||
šírka fólie | mm | 500 | ||
Návin/balenie | kg | 18 |
Názov |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
* Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom. |
* Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
07.03.2017 00:00 — 06.03.2018 23:59
1,00 cena celkom
1 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2017 14:04
03.03.2017 14:30
03.03.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2017 11:18 - Vstupná ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
02.03.2017 19:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 068,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: