50626396
Zdravé regióny
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov
Stravovacie poukážky, dodanie stravovacích poukážok, zabezpečenie stravovania
Služba
1. Poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú opravnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2. zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti rámcovej dohody je Dodávateľ povinný mať uzatvorený zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne v každom okresnom meste v rámci Slovenskej republiky. |
Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme; nepripúšťa sa (ekvivalentná) elektronická forma. Verejný obstarávateľ vie, že používanie inej formy ako stanovenej formy stravných lístkov by bolo nevhodné, iná forma by nebola použiteľná pre určité regióny na území Slovenskej republiky, resp. pre všetky lokality, v ktorých sa budú osoby používajúce stravné lístky stravovať. |
Objednávateľ bude objednávanie stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa konkrétnych potrieb. |
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu - príspevku zriaďovateľa Objednávateľa, prípadne z Operačného programu Ľudské zdroje alebo iných projektov, financovaných v rámci Programového obdobia 2014 - 2020. |
Vzhľadom na financovanie predmetu zmluvy z verejných zdrojov (štátny rozpočet a prostriedky EÚ) musí dodávateľ vziať na vedomie a akceptovať podmienku, že v prípade výkonu kontrol je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytovanými službami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej rámcovej dohody. |
Výkon kontroly môže byť, v závislosti od zdroja financovania, realizovaný oprávnenými osobami, ktorými sú: a)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b)orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c)splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d)Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e)osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratia stravovacích poukážok | ks | 13 952 | 48396 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky, nominálnu hodnotu |
Stravovacia poukážka obsahuje | jedinečný číselný kód stravovacej poukážky |
Názov |
Dodanie dojednaného množstva stravovacích poukážok Dodávateľ doručí do sídla Objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá sú predpokladané. Objednávateľ bude vychádzať z konkrétnych porieb a nie je povinný ich naplniť. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí Dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. Podanie objednávky na dodanie stravovacích poukážok môže Objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo elektronicky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu Objednávateľa. |
PPS - Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, výrobu, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, náklady spojené so spracovaním objednávok, s vyhotovením faktúr a ďalších administratívnych úkonov a všetky ďalšie náklady. |
CCSP - Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách (4,00 €) a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravovacích poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,00 € × 48 396 ks = 193 584 €). |
CCSPZ - Celková cena stravovacích poukážok predmetu zákazky v € vrátane DPH (CCSPZ = CNHSP+PPS za všetky stravné poukážky). |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacích poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravovacie poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin množstva stravovacích poukážok a súčtu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a poplatku za poskytnuté služby. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravovacie poukážky v danom mesiaci bude dodaný Objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravovacích poukážok podľa objednávky. |
Dodávateľ nebude fakturovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve. |
Na vyžiadanie žiadame zaslať elektronicky kontaktnej osobe zoznam stravovacích zariadení, kde si možno stravovacie poukážky uplatniť. Zoznam bude obsahovať min. názov zariadenia, adresu zariadenia, obchodné meno prevádzkovateľa (partner Dodávateľa), adresu prevádzkovateľa, IČO prevádzkovateľa. |
Dodávateľ berie v zreteľ skutočnosť, že stravné lístky budú používať zamestnanci Objednávateľa v jednotlivých obciach Prešovského, Košického a Bansko-Bystrického kraja a preto v týchto lokalitách musí mať zazmluvnené stravovacie zariadenia. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravovacích poukážok | raz mesačne |
Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roku, v ktorom boli vydané |
Feriencikova 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
11
48 396,00 kus
193 584,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 14:12
07.03.2017 14:05
07.03.2017 14:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2017 14:18 - Vstupná ponuka | 193 584,00 | € | Cena s DPH |
28.02.2017 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 193 582,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: