45724482
Adamas Alliance, s.r.o.
Veľká Lehota 232, Veľká Lehota, 96641, SVK
35880805
Crystal Call, a. s.
Hálkova 1/A, Bratislava, 83103, SVK
Telemarketingová kampaň na distribúciu odbornej publikácie
telemarketing, callcentrum, kampaň, distribúcia
Služba
1. Telemarketingová kampaň na distribúciu odbornej publikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom plnenia je dodávka služby - realizácie telemarketingovej kampane. Predpokladom pre jej plnenie zo strany dodávateľa je disponovanie telefonickým call-centrom, ktoré je schopné v krátkom čase zasiahnuť požadovaný počet potenciálnych odberateľov odborného časopisu. Call centrum musí v nadväznosti na požadované štandardy a úspešnosť kampane disponovať certifikátom ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. musí preukázať, že má zavedený systém riadenia kvality v tejto oblasti. |
Služba je dodaná úspešným dovolaním sa min. 4000 potenciálnym klientom v priebehu 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky - čiastkovej výzvy, realizáciou krátkeho rozhovoru o prípadnom doručení alebo nedoručení prvého, príp. druhého bezplatného čísla odborného časopisu, ich názoru naň a prípadne prijatia objednávky na jeho predplatné. Služba musí byť realizovaná každý pracovný deň plynutia lehoty plnenia až do vyčerpania požadovaných objemov dovolaných klientov a musí sa ukončiť do 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky. |
Subjektom volaní budú predovšetkým organizácie verejnej správy, teda mestá a obce, štátne inštitúcie, verejnoprávne inštitúcie a podobne, teda špecifický druh klientov, ktorí majú rozvetvenú štruktúru zodpovedností, pričom je potrebné dovolať sa osobe, ktorá rozhoduje o možnosti predplatného pre odborný časopis. |
Súčasťou služby je taktiež vyhotovenie správy o volaniach za každý deň kampane, ktorá bude pozostávať z počtu dovolaných spoločností, informácie o doručení výtlačku, názoru na potrebu odoberať takýto časopis a prípadne odsúhlasenie zakúpenia predplatného (report z každého hovoru). Výstupom celej služby bude odovzdanie výslednej databázy a zaznamenaných údajov v prehľadnej a štruktúrovanej databázovej forme, ktorá má možnosť jednoduchého importu do informačného (CRM) systému, a to do 18:00 hod. každého pracovného dňa. |
Súčasťou tejto záverečnej správy budú i štatistiky vrátane grafického zobrazenia, ako aj jej osobná prezentácia s prípadnými návrhmi na ďalší postup. |
Zadávateľ zákazky dodá dodávateľovi vzorku 2000 spoločností (organizácií), s ktorými je potrebné sa skontaktovať. Dodávateľ z vlastných zdrojov a podľa jeho skúseností dodá ďalších 2000 spoločností, ktorým je vhodné ponúknuť časopis konkrétneho odborného zamerania. |
Predmetom služby je taktiež 30 hodín konzultácií medzi zadávateľom zákazky a dodávateľom o čo najlepšom nastavení kampane - príprava web-formulára, scénara hovoru s telemarketingovými odborníkmi dodávateľa, výber najvhodnejšej doby a formy oslovenia vybranej cieľovej skupiny a pod. |
Zadávateľ zákazky poskytne dodávateľovi služby 2-hodinové produktové školenie, na ktorom sa zúčastnia všetci vybraní telefonisti, vybraní pre tento projekt. Predmetom školenia bude informácia o odbornej terminológii časopisu, jeho zameraní, hlavných víziách a pod. |
Súčasťou zákazky je aj služba zaslania personifikovaného emailu s prezentáciou v mene zadávateľa zákazky, prípadne formulára na predplatné s predvyplnením potrebných údajov, resp. zaslanie zálohovej faktúry v mene zadávateľa tejto zákazky. |
V prípade nedostupnosti účastníckeho čísla potenciálneho klienta alebo pri preplánovaní hovoru – pokus o viacnásobné kontaktovanie (min. 3x). |
V prípade potreby tzv. "follow-up"-u, teda opätovného kontaktovania po zaslaní prezentácie, resp. elektronickej verzie časopisu sa toto uskutoční do 1 týždňa od prvotnej dohody s potenciálnym dodávateľom na ich zaslaní. |
Súčasťou poskytnutia služby je aj spätné volanie subjektov, ktorí si predplatné odborného časopisu objednali, avšak neuhradili ho v lehote zálohovej faktúry. Predmetom hovoru bude pripomenutie úhrady, resp. zistenie trvajúceho záujmu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet dovolaných spoločností so záznamom z hovoru | ks | 4000 | ||
Trvanie dodávania služby od zadania objednávky | mesiac | 1 | ||
Predpokladaná odhadovaná dĺžka 1 úspešného hovoru v nadväznosti na objem získavania informácií | minúty | 8 | 10 |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 1 mesiaca. |
Úspešný uchádzač do 3 dní od platnosti zmluvy preukáže, že disponuje call centrom, ktoré spĺňa požiadavky normy ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. preukáže zavedenie riadenia systému kvality. |
Úspešný uchádzač do 3 dní od platnosti zmluvy preukáže, že realizoval min. 1 obdobnú kampaň na subjekty verejnej správy (obce, mestá, štátne organizácie) za posledné tri roky s dovolanosťou min. 1000 subjektom. Uchádzač pre účely splnenia podmienky podľa predchádzajúcej vety uvedie informácie, z ktorých je možné zistiť a preveriť túto podmienku. |
Objednávateľ si plnenie predmetu Rámcovej dohody objedná tzv. Čiastkovou výzvou. |
Dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do 15 dní po dni dodania predmetu Čiastkovej výzvy v celom rozsahu, teda najskôr po ukončení kampane a po odovzdaní záverečnej správy, ktorá bude spĺňať všetky náležitosti predmetu zákazky. Preddavky sa nebudú poskytovať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek bez DPH, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúrach názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. ITMS kód projektu sa na faktúre uvedie v prípade, že v čase fakturácie bude existovať a objednávateľ mu tieto údaje oznámi. |
Cena dodávateľa obsahuje všetky náklady na dodanie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie Rámcovej dohody podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS ako pre prípad podstatného porušenia zmluvy. |
Bez ohľadu na bod 13, zadávateľ zákazky je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- eur za každé neposkytnutie dennej správy podľa bodu 3. Funkčnej špecifikácie zákazky. Zadávateľ zákazky je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3000,- eur za riadne nedodanie predmetu celého plnenia do 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky - čiastkovej výzvy. |
Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní samostatnou faktúrou so splatnosťou 60 dní odo dňa jej doručenia, pričom zápočet medzi faktúrou dodávateľa a objednávateľa je zmluvnými stranami dovolený. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celá služba v zmysle opisu
16 580,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 13:07
02.03.2017 13:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2017 13:29 - Vstupná ponuka | 14 860,00 | € | Cena s DPH |
02.03.2017 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 277,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: