00311863
Mesto Nové Mesto nad Váhom
Československej Armády 1, Nové Mesto nad Váhom, 91532, SVK
36307157
Valašsko SK s. r.o.
M.R.Štefánika 139, Považská Bystrica, 017 04, SVK
Rekonštrukcia asfaltobetónových povrchov mestských komunikácií pre roky 2017 a 2018
oprava povrchovej asfaltobetónovej vrstvy, vrátane podkladných vrstiev
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Rekonštrukcia asfaltobetónových povrchov mestských komunikácií pre roky 2017 a 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia mestských komunikácií,zlepšenie vzhľadu mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie podkladov alebo krytov v ploche do 200 m2 z kameniva ťaž. hr.do 100mm | m2 | 100 | ||
Odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním, v ploche do 500 m2,pruh šírky do 750 mm,hr.do 50 mm, -0,07600t | m2 | 600 | ||
Upravenie podkladu po prekopoch pre inžinierske siete so zhutnením kamenivom obaľovaným asfaltom | t | 100 | ||
Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0, 50 do 0,70 kg/m2 | m2 | 20 000 | ||
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ lll.), hr.50mm, šírky do 3m | m2 | 2 000 | ||
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. , strednozrnný AC 11 (ABS l) hr.50mm, šírky do 3m | m2 | 17 000 | ||
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. ,hrubozrnný AC 16 (ABH l) hr.50mm, šírky do 3m | m2 | 1 000 | ||
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením mreže | ks | 10 | ||
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením poklopu | ks | 10 | ||
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením hrnca | ks | 10 | ||
Rezanie existujúceho asfaltového krytu alebo podkladu hĺbky do 50 mm | m | 500 | ||
Vodorovná doprava vybúraných hmôt po suchu bez naloženia, ale so zložením na vzdialenosť do 2 km | t | 92,8 | ||
Príplatok k cene za každých ďalších 5 km vybúraných hmôt nad 5 km | t | 92,8 | ||
Nakladanie sute na dopravný prostriedok | t | 92,8 | ||
Presun hmôt pre pozemné komunikácie a plochy letísk, kryt živičný | t | 2 431 | ||
Príplatok k cene za každých ďalších 5 km, kryt živičný pre pozemné komunikácie a plochy letísk | t | 2 431 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
asfaltové zmesi – asfaltový betón | STN 13108 |
dodávateľ zdokladuje vzdialenosť obalovačky od stavby – doprava asfaltových zmesí | TKP časť 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ. |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 18 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy. |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady. |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu. |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Požaduje sa predložiť doklad - vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne zmluvu na dodávku asfaltovej zmesi na predmetnú obstarávanú stavbu, preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti obaľovacej súpravy od stavby podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase podpísania Zmluvy. |
Zložiť na účet Objednávateľa zmluvnú finančnú zábezpeku na dodanie tovaru vo výške 5% z hodnoty zmluvnej ceny tovaru ako inštitút zábezpeky jeho dodanie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie všetkých zmluvných podmienok včítane ceny. Zmluvnú zábezpeku požaduje Objednávateľ v zmysle Obchodného zákonníka. Zmluvnú zábezpeku je Dodávateľ povinný zložiť na účet Objednávateľa v lehote do 7 pracovných dní odo dňa platnosti Zmluvy na účet, ktorý mu bude zaslaný Objednávateľom. V prípade nezloženia zmluvnej zábezpeky v určenej lehote, Objednávateľ má právo od Zmluvy jednostranne odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Československej armády 1, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
03.04.2017 07:45 — 31.10.2018 07:45
20 000,00 m2
280 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 08:06
06.03.2017 09:40
06.03.2017 09:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2017 09:15 - Vstupná ponuka | 280 000,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2017 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 277 910,22 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: