• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2017 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2017 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2017 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2017 11:35

Detail zákazky Z20178920

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2017 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2017 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2017 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2017 11:35

Základné údaje

Z20178920

OF-118120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2842010

Objednávateľ

00311863

Mesto Nové Mesto nad Váhom

Československej Armády 1, Nové Mesto nad Váhom, 91532, SVK

Dodávateľ

36307157

Valašsko SK s. r.o.

M.R.Štefánika 139, Považská Bystrica, 017 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rekonštrukcia asfaltobetónových povrchov mestských komunikácií pre roky 2017 a 2018

oprava povrchovej asfaltobetónovej vrstvy, vrátane podkladných vrstiev

  • 45233142-6 - Práce na oprave ciest
  • 45233223-8 - Obnova povrchu vozoviek
  • 45233123-7 - Stavebné práce na stavbe vedľajších ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonštrukcia asfaltobetónových povrchov mestských komunikácií pre roky 2017 a 2018
Funkcia
Rekonštrukcia mestských komunikácií,zlepšenie vzhľadu mesta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odstránenie podkladov alebo krytov v ploche do 200 m2 z kameniva ťaž. hr.do 100mm m2 100
Odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním, v ploche do 500 m2,pruh šírky do 750 mm,hr.do 50 mm, -0,07600t m2 600
Upravenie podkladu po prekopoch pre inžinierske siete so zhutnením kamenivom obaľovaným asfaltom t 100
Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0, 50 do 0,70 kg/m2 m2 20 000
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ lll.), hr.50mm, šírky do 3m m2 2 000
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. , strednozrnný AC 11 (ABS l) hr.50mm, šírky do 3m m2 17 000
Betón asfaltový po zhutnení II.tr. ,hrubozrnný AC 16 (ABH l) hr.50mm, šírky do 3m m2 1 000
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením mreže ks 10
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením poklopu ks 10
Výšková úprava uličného vstupu alebo vpuste do 200 mm zvýšením hrnca ks 10
Rezanie existujúceho asfaltového krytu alebo podkladu hĺbky do 50 mm m 500
Vodorovná doprava vybúraných hmôt po suchu bez naloženia, ale so zložením na vzdialenosť do 2 km t 92,8
Príplatok k cene za každých ďalších 5 km vybúraných hmôt nad 5 km t 92,8
Nakladanie sute na dopravný prostriedok t 92,8
Presun hmôt pre pozemné komunikácie a plochy letísk, kryt živičný t 2 431
Príplatok k cene za každých ďalších 5 km, kryt živičný pre pozemné komunikácie a plochy letísk t 2 431
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
asfaltové zmesi – asfaltový betón STN 13108
dodávateľ zdokladuje vzdialenosť obalovačky od stavby – doprava asfaltových zmesí TKP časť 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD.
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ.
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 18 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky,
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy.
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené.
Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady.
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu.
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie.
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela
Požaduje sa predložiť doklad - vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne zmluvu na dodávku asfaltovej zmesi na predmetnú obstarávanú stavbu, preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti obaľovacej súpravy od stavby podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi do 7 dní od uzavretia zmluvy
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase podpísania Zmluvy.
Zložiť na účet Objednávateľa zmluvnú finančnú zábezpeku na dodanie tovaru vo výške 5% z hodnoty zmluvnej ceny tovaru ako inštitút zábezpeky jeho dodanie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie všetkých zmluvných podmienok včítane ceny. Zmluvnú zábezpeku požaduje Objednávateľ v zmysle Obchodného zákonníka. Zmluvnú zábezpeku je Dodávateľ povinný zložiť na účet Objednávateľa v lehote do 7 pracovných dní odo dňa platnosti Zmluvy na účet, ktorý mu bude zaslaný Objednávateľom. V prípade nezloženia zmluvnej zábezpeky v určenej lehote, Objednávateľ má právo od Zmluvy jednostranne odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

03.04.2017 07:45 — 31.10.2018 07:45

20 000,00 m2

280 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2017 08:06

06.03.2017 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2017 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1061
 80
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2017 09:15 - Vstupná ponuka 280 000,00 € Cena s DPH
06.03.2017 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 277 910,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS