17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
44865058
AKD s.r.o.
Hodská 370/44, Galanta, 92401, SVK
Skrine
skrine
Tovar, Služba
1. Skrine
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatníková kovová skriňa dvojdverová s soklom, vyrobená z oceľového plechu, jednoplášťová, zložená z dvoch oddielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šatníková kovová dvojskriňa | ks | 50 | ||
výška | mm | 1800 | ||
šírka | mm | 600 | ||
hĺbka | mm | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
každý diel | vybavený cylindrickým zámkom |
vetracie otvory na dvierkach | v spodnej aj hornej časti |
vybavenie skriniek | polička a tyč na vešanie vešiakov |
farba | sivá |
Názov |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania, vyloženia a montáže tovaru do určených priestorov |
a) Termín dodania tovaru je 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod. |
d) Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
e) Termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 2 dni vopred na jeho emailovú adresu |
f) Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberaci protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
- v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu - dohodou zmluvných strán |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá všetkým technickým a funkčným vlastnostiam uvedených v technickej špecifikácii |
Názov | Upresnenie |
záruka a servis | Minimálne 24 mesiacov |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
06.03.2017 06:23 — 10.03.2017 06:23
50,00 ks
3 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 08:24
02.03.2017 09:30
02.03.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2017 08:37 - Vstupná ponuka | 3 950,00 | € | Cena bez DPH |
02.03.2017 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: