00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
50327313
Neito Prešov s.r.o.
Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK
Údržba zelene a komunikácii v areáli objednávateľa
záhradnícke služby, vyhrabávanie, údržba, čistenie, zametanie , odhŕňanie snehu, posyp ,
Služba
1. Údržba zelene a komunikácii v areáli objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistenie areálu /strojné, ručné zametanie/ , starostlivosť o zeleň, odhŕňanie snehu, pluhovanie, posyp , zimná údržba chodníkov a schodísk ručne, ručný posyp soľou a drťou, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Strojné zametanie komunikácií s kropením, vrátane presunu techniky a vody | km | 42 | ||
2. Ručné zametanie chodníkov a schodov | m2 | 20 000 | ||
3. Zber a nakladanie kôpiek vrátane presunu techniky /tráva,konáre,zametanie,lístie a pod./ multicar, traktor | hod | 60 | ||
4.Jarné vyhrabávanie trávnikov / vrátane presunu techniky ,naloženia a odvozu/ | m2 | 20000 | ||
5. Strojné zametanie chodníkov vrátane presunu techniky | km | 8 | ||
6. Odhŕňanie snehu kolesovým traktorom, pluhovanie vrátane presunu techniky | hod | 8 | ||
7. Multicar pluhovanie vrátane presunu techniky | hod | 8 | ||
8. Zimný ručný posyp drťou a soľou | m2 | 3900 | ||
9. Zimná údržba chodníkov a schodísk ručne | m2 | 2600 | ||
10. Multicar sypač, posyp komunikácii vrátane presunu techniky | hod | 6 | ||
11. Ošetrenie zahustenej výsadby | m2 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Strojné zametania komunikácií s kropením, vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením |
2. Ručné zametanie chodníkov a schodov | plochy pred vstupom do budov, schodištia a pod. |
3. Zber a nakladanie kôpiek vrátane presunu techniky | položka sa vzťahuje k položke č.2, č. 4, pri ktorých dochádza k vzniku odpadu a následne potrebe jeho zberu a odvozu (tráva, lístie, konáre, zametanie a pod.) |
Pokračovanie bodu 3 odvoz pokosenej trávy, pohrabaného lístia z jednotlivých lokalít na miesto určené objednávateľom v jeho areáli (cca 1 km) | do 24 hodín po vykonaní kosby či hrabania |
4. .Jesenné vyhrabávanie trávnikov od lístia /vrátane presunu techniky techniky/ | vrátane presunu techniky včetne ručného dohrabania plôch, naloženia a odvozu odpadu |
5.Strojné zametanie chodníkov s kropením /vrátane presunu techniky/ | požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením |
6. Odhŕňanie snehu kolesovým traktorom, pluhovanie vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie traktora s pluhovacím zariadením |
7. Multicar pluhovanie vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie multicaru s pluhovacím zariadením |
9. Zimná údržba chodníkov a schodísk ručne | plochy pred vstupom do budov, schodištia, technikou neprístupných chodníkov a pod. |
8. Zimný ručný posyp drťou a soľou | posyp posypovým materiálom proti zamŕzaniu a proti šmyku vozidiel a osôb (vrátane posypového materiálu) |
10. Multicar sypač, posyp komunikácii vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie multicaru s posypovým zariadením (vrátane posypového materiálu- drť a soľ) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 30 kalendárnych dní od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca Plnenia, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Služby, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi poskytnuté, je uvedený v Zmluvnej špecifikácii. |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Služby, ktorý má byť Dodávateľom poskytnutý Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. a./ V letnom období dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Službu Objednávateľovi na základe Čiastkových výziev Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých Čiastkových výzvach. Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x týždenne. b./ Pre zimné obdobie je zahájenie plnenia v závislosti od stavu areálu bez vyzvania Objednávateĺa v zmysle bodu 29. Objem takto skutočne prevedených prác je riešený podľa bodu 9. |
6. Dodávateľ je povinný začať s poskytovaním Plnenia na základe Čiastkovej výzvy do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy Dodávateľovi. |
7. Miestom plnenia Zmluvy je areál Objednávateľa. |
8. Právo vyúčtovať Služby vzniká Dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých Služieb povereným zamestnancom Objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých Čiastkových výziev Objednávateľa. |
9. Poverený zamestnanec Objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných Služieb, prevezme riadne poskytnuté Služby tak, že svojím podpisom odsúhlasí poskytnutie Služieb na pracovných listoch, ktoré zabezpečí Dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre Dodávateľa a jeden krát pre Objednávateľa. |
10. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť Objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia Služby v zmysle predmetnej Čiastkovej výzvy Objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou Službou a skutočne poskytnutou Službou je Dodávateľ povinný preukázať, že Službu poskytol. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou každej faktúry vystavenej Dodávateľom budú pracovné listy potvrdené Objednávateľom. |
12. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami Služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie Služieb v rozpore s predmetom Rámcovej dohody. |
13. Objednávateľ je oprávnený denne vykonávať kontrolu poskytovaných Služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných Služieb. |
14. V prípade, že poverený zamestnanec Objednávateľa zistí, že pri poskytovaní Služieb došlo k vadnému plneniu zo strany Dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi Dodávateľa. Následne poverený zamestnanec Objednávateľa informuje o tejto skutočnosti Dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia. |
15. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín. Ak Dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti Objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia v čo najkratšom možnom čase. |
16. Ak Dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Za účelom odstránenia nejasností pre účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia. |
17. Komunikácia medzi povereným zamestnancom Objednávateľa a Dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby Dodávateľa . Poverená osoba Dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov Dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca Objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom Dodávateľa na odstránenie zistených vád. |
18. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú, aby Služby u Objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia Dodávateľa , že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť. |
19. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada Objednávateľ. |
20. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP. |
21. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezpečiť ich používanie. |
22. Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby Dodávateľa. |
23. Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy) |
24. Pre samotný výkon zimnej údržby sú komunikácie rozdelené podľa poradia dôležitosti do troch stupňov: |
1. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 30 minút od zmeny počasia. |
2. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 60 minút od zmeny počasia. |
3. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 90 minút od zmeny počasia. |
Úspešnému Dodávateľovi bude predložený podrobný plán zimnej údržby. |
25. Pre zimnú údržbu komunikácii musí Dodávateľ preukázať, že má k dispozícii: traktor s pluhovacím zariadením 1 ks a multicar s pluhovacím a posypacím zariadením 1 ks. Pre ručné zametanie a posyp podľa potreby bude vyčlenených 6 pracovníkov. Posyp komunikácii bude vykonávaný inertným materiálom - kamennou drvou frakcie 4 - 8. |
26. Chemický posyp je povolený v prípade namŕzania komunikácii, obvyklým zdravotne nezávadným materiálom. |
27. V prípade kalamitných situácii Dodávateľ posilní podľa potreby personálne aj mechanizačne výkon služby. Pre vývoz snehu v prípade potreby je určená spevnená plocha v areáli. |
28. Pohotovosť pre výkon zimnej údržby sa stanovuje dňom 15.11.2016. Ukončenie pohotovosti bude stanovené dohodou podľa vývoja poveternostnej situácie. |
29. Dodávateľ je povinný vykonávať/poskytovať Plnenie v takom čase, takým spôsobom a v takom rozsahu, aby nedochádzalo k poškodeniam zdravia osôb pohybujúcich sa v areáli Objednávateľa, ako aj aby nedochádzalo k vzniku škôd na majetku Objednávateľa. Dodávateľ zodpovedá za škodu resp. preberá/zaväzuje sa prevziať na seba všetky záväzky vyplývajúce zo škodových udalostí, ktoré sú v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti |
pokračovanie bodu 29: Dodávateľa, najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou v rámci zimnej údržby, a ktoré by mohli byť resp. budú pričítané Objednávateľovi na jeho zodpovednosť. Objednávateľ je eventuálne oprávnený takto vzniknutú škodu regresne vymáhať od Dodávateľa. |
30. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznamovať Dodávateľovi všetky udalosti v súvislosti s ktorými si budú poškodené osoby alebo iné oprávnené osoby uplatňovať u Objednávateľa nárok na majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, uplatnenie ktorej súvisí s porušením zmluvnej povinnosti Dodávateľa najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou. |
31. Dodávateľ je na základe takto oznámenej udalosti oprávnený a zároveň povinný zúčastňovať sa na mimosúdnych alebo súdnych konaniach prejednávajúcich uplatnený nárok na náhradu majetkovej alebo nemajetkovej ujmy. |
32. Dodávateľ je pri výkone/poskytovaní Plnenia povinný rešpektovať plán zimnej údržby, ktorý mu bude zo strany Objednávateľa predložený vždy pred začatím zimnej sezóny. Dodávateľ je oprávnený najneskôr do 3 pracovných dní uplatniť u Objednávateľa návrhy na zmenu predloženého plánu zimnej údržby, o ktorých Objednávateľ rozhodne s konečnou platnosťou. Márnym uplynutím lehoty na návrhy na zmenu predloženého plánu zimnej údržby alebo Plán v znení po rozhodnutí Objednávateľa je pre Dodávateľa záväzný a je neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. |
33. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Holleho 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
1
1,00 subor
7 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2017 17:16
01.03.2017 08:00
01.03.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2017 06:15 - Vstupná ponuka | 7 950,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2017 06:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: