00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
45455015
ALFA PROGRESS SLOVAKIA, s.r.o.
Krásnohorská 87/2362, Košice-Pereš, 04011, SVK
Odevy pre zamestnancov vlastnej ochrany
zimná bunda, fleecová bunda, polokošeľa, obuv, nohavice
Tovar, Služba
1. Odevy pre zamestnancov vlastnej ochrany
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie odevov a obuvi pre pracovníkov vlastnej ochrany |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bunda čierna | ks | 10 | ||
Fleece bunda - mikina | ks | 20 | ||
Nohavice - kapsáče | ks | 20 | ||
Polokošeľa | ks | 40 | ||
Topánky na leto | pár | 16 | ||
Topánky na zimu | pár | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bunda zateplená; do pásu; odolná voči vode a vetru s vetraním v podpaží; kapucňa v golieri; odnímateľná vložka z umelej kožušiny; odnímateľné zateplené rukávy; rukávy a dolný okraj ukončený pružnou úpletovou manžetou; lepené švíky; vrecká z vonku. Materiál: vrchný: 100% polyester; podšívka: 100% polyamid; odnímateľná vložka: polyacryl > polyester. | Bunda čierna |
Fleecová bunda na zips, v spodnej časti možnosť stiahnutia; minimálne dve vrecká na zips. Materiál: 100% polyester hustoty minimálne 400g/m² | Fleecová bunda - mikina |
Pánske; čierna farba; do pása; pevný pás s pútkami na opasok; predné a zadné vrecká, môžu byť aj bočné. Materiál: minimálne 98% bavlna; hustota minimálne 200g/m². | Nohavice - kapsáče |
unisex polokošeľa s krátkym rukávom, golier a rukávy zakončené rebrovaným úpletom, materiál: 100% bavlna, 190 g/m2 | Polokošeľa |
Celokožené poltopánky, perforované. Povrch: semišová koža, môže byť s reflexnými pásikmi; podšívka typu Cambrelle; protišmyková podrážka PU-TPU. | Topánky na leto |
zateplené členková pracovné, Zvršok: brúsená hovädzia useň velur s hrúbkou do 2,0 mm Podšívka: textília Mesh s absorpčnou schopnosťou Vkl. stielka: antistatická, potiahnutá textíliou Cambrelle Podošva: PU/PU, olejovzdorná, antistatická, dvojzložkový nástrek, protišmyková | Topánky na zimu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov položiek identifikuje konkrétnu značku výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. |
Konkrétne množstvo požadovaného tovaru nie je možné presne určiť. Objednávateľ preto uvádza zoznam predpokladaného odberu požadovaného tovaru na obdobie 12 mesiacov. |
Zvýšenie alebo zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné. |
Dodávateľ sa zaväzuje , že do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu : Meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefóne číslo |
Postup pri konkretizácii a dodaní tovaru: |
- Predmet zmluvy bude čerpaný na základe čiastkových objednávok zo strany objednávateľa, ktoré budú zasielané mailovou alebo poštovou formou. Tovar musí byť objednávateľovi dodaný najneskôr do 3 pracovných dní od vystavenia čiastkovej objednávky. |
- Konkrétne ponúkané veľkosti (tabuľka veľkostí), rozdelené na dámske a pánske, budú spresnené dodávateľom po uzavretí zmluvy a nadobunutí účinnosti zmluvy do 3 dní |
- Dodávateľ poskytne objednávateľovi "vzorky tovarov". - dodať "vzorky tovaru" vo všetkých veľkostiach na skúšku. |
Vzorky tovaru budú dodávateľovi vrátené späť pri prvom dodaní tovaru do rúk zástupcovi dodávateľa. |
Požadujeme : - osobnú prítomnosť zástupcu dodávateľa počas odovzdávania, - s dodacím listom, - s certifikátmi na splnenie vyššie uvedených noriem, odovzdaný zvlášť pri dodaní tovaru; - s návodom na použitie a ošetrovanie tovaru v slovenskom jazyku, odovzdaný zvlášť pri dodaní tovaru. |
Ďalej sa požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozdelením položiek a oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s jednotkovými cenami za každý druh, bez DPH, DPH, s DPH. |
Požadujeme možnosť pre objednávateľa vymeniť tovar v prípade, že zadané veľkosti (na základe napríklad strihu odevov) nebudú vyhovovať a zároveň korešpondovať so štandardným označením číslovania (menšiu veľkosť za väčšiu a naopak) do troch dní. |
Tovar musí spĺňať požadované normy, ktoré definujú základné a dodatočné (nepovinné) požiadavky na osobný ochranný pracovný odev. |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári - porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet plnenia bude dodaný ako nový - nepoužívaný, zabalený v originálnom balení |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou uvedenou v Opisnom formulári, zásielku neprevziať. |
V prípade reklamácie - dodávateľ je povinný spísať reklamačný list, za reklamáciu a s ňou služby spojené objednávateľ neplatí. |
Dodávateľ je povinný v rámci záručnej doby osobne do 3 pracovných dní od oznámenia o reklamácii objednávateľom, prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady a na vlastné náklady doručiť do 3 dní opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia, spolu s oznámením príslušnej osoby objednávateľa mailovou správou o výsledku reklamácie a dátumu dovozu opraveného alebo vymeneného tovaru |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 9.00 hod. do 13.00 hod. (dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania vyzvať telefonicky), |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 3 jednotky zmluvného plnenia |
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. |
Uvádzaná predpokladaná spotreba je na obdobie jedného roka, pričom jej objem má verejný obstarávateľ právo zmeniť podľa skutočnej spotreby |
Kúpna cena zahŕňa balenie, dopravu na miesto plnenia a všetky ostatné aj administratívne úkony dodávateľa spojené s dodaním tovaru |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
2 652,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2017 14:52
28.02.2017 16:30
28.02.2017 16:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2017 20:36 - Vstupná ponuka | 2 652,00 | € | Cena s DPH |
28.02.2017 16:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 649,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: