00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
45663203
BARTOŠEK s.r.o.
Štefánikova 810, Púchov, 02001, SVK
Mäso
Hovädzie mäso, Bravčové mäso,
Tovar, Služba
1. Mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a) čerstvého mäsa bravčového, hovädzieho, teľacieho a diviny b) chladeného mäsa a mäsových výrobkov. Mäso bude určené na varenie , na prípravu obedov, večere , na prípravu jedál pre potreby stravovacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzie zadné bez kosti, čerstvé , kuchynská úprava- býk | kg | 1800 | ||
Hovädzia roštenka čerstvá – býk, kuchynská úprava | kg | 100 | ||
Hovädzia falošná sviečková, čerstvá, kuchynská úprava | kg | 150 | ||
Hovädzie predné bez kosti, čerstvé, krk | kg | 130 | ||
Hovädzie kosti špikové | kg | 100 | ||
Hovädzie kosti kĺbové | kg | 200 | ||
Hov.držky mrazené predvarené | kg | 120 | ||
Bravčové stehno bez kosti, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 800 | ||
Bravčové plece bez kosti ,čerstvé, kuchynská úprava | kg | 850 | ||
Bravčový bok - slabina | kg | 50 | ||
Bravčová krkovička bez kosti ,čerstvé, kuchynská úprava | kg | 310 | ||
Bravčová krkovička s kosťou, čerstvé,kuchynská úprava | kg | 10 | ||
Bravčové kare bez kosti a bez retiazky, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 1800 | ||
Bravčové kare s kosťou a panenkou bez retiazky, čerstvé,kuchynská úprava | kg | 130 | ||
Bravčová krkovička udená bez kosti | kg | 350 | ||
Bravčová panenka čerstvá,kuchynská úprava | kg | 100 | ||
Bravčové líčka | kg | 50 | ||
Bravčové údené rebrá | kg | 50 | ||
Bravčové koleno bavorské | kg | 30 | ||
Bravčová pečeň mrazená | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme balenie: | v prepravkách, chladené, čerstvé,mrazené. |
Kvalita: hovädzie, bravčové mäso: | na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí resp. zmrazení. |
hovädzie, bravčové mäso požadujeme: | bez cudzieho zápachu a cudzej príchute. |
hovädzie, bravčové mäso: | bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín. |
požadovaná úprava: | kuchynská . |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák.č. 152/1995 Z.z. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 423/2012 MPRV SR. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhl. č. 83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu v kvalite triedy A. |
Objednávateľ nebude akceptovať ekvivalenty mrazeného, alebo vakuovaného charakteru. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch,e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 90 minút od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 90 minút od uznania reklamácie. |
Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. Zazmluvnený dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude podložený - a.(v prípade nedodržania kvality) reklamačným listom b. (v prípade nedoržania kvantity) záznamom o nedodržaní objednaného množstva. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za KG bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni/podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8,00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa. |
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 3 a viac dní. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný objednávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinárskeho kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Zmluva zanikne: a.) úplným vyčerpaním limitu b.) skončením zmluvného obdobia. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do zariadenia v meste Žilina. Konkrétne miesto plnenia bude špecifikované mailom alebo telefonicky do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Univerzitná 8215/1, Žilina, Stravovacie zariadenie, Nová menza, Vysokoškolákov 26, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.03.2017 12:10 — 30.06.2017 14:00
1,00 celok
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 12:17
02.03.2017 13:00
02.03.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2017 14:54 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
02.03.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 186,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: