Z20178378
OF-122809
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Zdravotnícky materiál
tracheotubus, kladivko, tyčinky, teplomer, plezimeter
Tovar, Služba
1. Zdravotnícky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Cieľom predmetu zákazky je dodanie zdravotného materiálu pre verejného obstarávateľa podľa aktuálnych potrieb v priebehu roka 2017. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie presne uvedeného zdravotného materiálu, resp. ich ekvivalenty. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plášť pracovny biely 100% bavlna, rôzne veľkosti | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 75 |
Equivet 8 sada na oči | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 14 |
Čižmy jednorázové dlhé PVC 35x50cm | Požadované balenie 1X25 párov Požadované množstvo 35 |
Plezimeter pre hovädzí dobytok | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 30 |
Kladivko neurologické pre hovädzí dobytok | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 30 |
Teplomer veterinárny digitálny 18 cm | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 20 |
Vatové tyčinky 15cm 100ks | Požadované balenie 1X100KS Požadované množstvo 50 |
Oster hlavica č.40 na strojček Oster | Požadované balenie 1X1 KS Požadované množstvo 10 |
Tracheotubus č.13 s balónikom | Požadované balenie 1X1KS Požadované množstvo 3 |
Názov |
1. V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení. |
2. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu jednotlivých položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. |
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať. |
5. Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň. |
6. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry. |
7. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
8. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorého expirácia je kratšia ako 6 mesiacov a tovar nebol použitý. |
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať. |
11. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
12. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky. |
13. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
13.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s bodom 16.1.8 II. časti Všeobecných zmluvných podmienok OPETu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. |
13.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
13.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody. |
13.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody. |
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením. |
15. Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor - podľa opisu
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2017 11:23
28.02.2017 11:50
28.02.2017 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: