17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Ochranné prostriedky
Rukavice, ochranná maska, návleky, ochrana proti podchladeniu
Tovar, Služba
1. Ochranné prostriedky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť L, M, S | ks | 1072900 | ||
2. Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 7,0 | pár | 100 | ||
3. Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 7,5 | pár | 100 | ||
4. Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 8,0 | pár | 100 | ||
5. Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 8,5 | pár | 100 | ||
6. Návštevnícka čiapka | ks | 9300 | ||
7. Prikrývka na pacienta | ks | 672 | ||
7.1 šírka | cm | 120 | 150 | |
7.2 dĺžka | cm | 150 | 200 | |
8. Podložka pod chorých | ks | 3350 | ||
8.1 dĺžka | cm | 60 | 90 | |
8.2 šírka | cm | 60 | 90 | |
9. Vrecko na zvratky | ks | 3900 | ||
9.1 Objem | ml | 900 | 1200 | |
10. Operačná ochranná maska | ks | 5700 | ||
10.1 Balenie | ks | 50 | 100 | |
11. Emitná miska - papierová | ks | 3200 | ||
12. Papierová rolka na lehátko | rolka | 400 | ||
12.1 šírka | cm | 50 | ||
12.2 Dĺžka | m | 50 | 70 | |
12.3 Počet vrstiev | vrstva | 1 | 3 | |
13. Hliníková prikrývka | ks | 1530 | ||
13.1 šírka | cm | 140 | 150 | |
13.2 dĺžka | cm | 190 | 200 | |
14. Návlek na matrac | ks | 15500 | ||
14.1 šírka | cm | 90 | 100 | |
14.2 dĺžka | cm | 190 | 200 | |
15. Obliečka na prikrývku | ks | 3700 | ||
15.1 šírka | cm | 120 | 140 | |
15.2 dĺžka | cm | 190 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť L, M, S | jednorázové, nitrilové,nepudrované,bezlatexové, vysoko elastické, počet ks v balení maximálne 200. Farba biela, modrá alebo fialová. |
2.1 Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 7,0 | jednorazové, sterilne balené s vyznačením expirácie, balenie -1pár rukavíc |
3.1 Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 7,5 | jednorazové, sterilne balené s vyznačením expirácie, balenie -1pár rukavíc |
4.1 Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 8,0 | jednorazové, sterilne balené s vyznačením expirácie, balenie -1pár rukavíc |
5.1 Rukavice chirurgické operačné -veľkosť 8,5 | jednorazové, sterilne balené s vyznačením expirácie, balenie -1pár rukavíc |
6.1 Návštevnícka čiapka | Netkaná textília typu Spunbond, nesavá bezprašná, po obvode obšitá gumičkou. 17g/m2 |
7.3 Materiál | Fleece, mikrovlákno |
8.3 Popis | savé jadro z mäkkej celulóznej drene, vonkajšia vrstva- nepriepustná fólia |
8.4 Balenie | 5 kusov |
8.5 Savosť | minimálne 1500 ml |
9.2 Materiál | Polyetylén |
9.3 Popis | Vrecko s plastovým kruhovým okrajom o priemere cca 11 cm |
9.4 Balenie | 10ks v balení |
13.3 ednorazová, nesterilná, použiteľná pri podchladení , každý kus jednotlivo zabalený | Áno |
14.3 jednorazový, nesterilný,nepremokavý, z protišmykového polyetylénu, po obvode stiahnutý gumičkou | farba- modrá |
15.3 jednorazová, nesterilná, každý kus jednotlivo zabalený | 100% netkaná textília z polypropylénu |
Názov |
1.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody (ďalej len „RD“), vo formáte XLS/XLSX a v nasledovnom rozsahu: |
názov položky, ŠÚKL kód, Cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za MJ v EUR, Cena za MJ v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet MJ v EUR, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR s DPH, počet MJ v balení, Cena za 1 balenie v EUR bez DPH, DPH za 1 balenie v EUR, Cena za 1 balenie v EUR s DPH. |
1.2 Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy predložiť návrh na plnenie všetkých položiek predmetu zmluvy. |
1.3 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia RD: |
- zaslať objednávateľovi vzorky, a to 1ks z každej položky predmetu zmluvy, |
- predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zmluvy ŠUKL-om, |
- predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre každú položku predmetu zákazky, doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, kópie bez úradného osvedčenia. |
1.4 Dodávateľ do 7 pracovných dní predloží čestné vyhlásenie, že vie zabezpečiť elektronické dodacie listy v dátovom rozhraní špecifikovanom v bode 10 týchto osobitých podmienok. |
1.5 V prípade ak má Dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“). |
1.6 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
2.1 Splnenie požiadaviek na vlastnosti jednotlivých položiek predmetu zmluvy bude Objednávateľom posudzované na základe údajov vyhľadaných podľa kódu ŠÚKL uvedeného v Dodávateľovom vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy, na internetovej stránke ŠÚKL. |
2.2 V prípade, ak z dokladov alebo dokumentov vyplynie nesplnenie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD) alebo na predloženie dokladov podľa čl. II, ods. 2.4, bod 1.1, 1.2, 1.3., 1.4 a 1.5 RD, Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi konkrétne dôvody nesplnenia týchto požiadaviek v lehote do 10 pracovných dní od predloženia dokladov alebo dokumentov zo strany Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený následne uplatniť postup podľa čl. II, ods. 2.4, bodu 7.1 RD. |
2.3 Dodávateľom predložené doklady a vzorky Objednávateľ skontroluje a v prípade ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
2.4 Ak požadované doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
3.1 Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie podľa RD na základe čiastkových výziev Objednávateľa (ďalej len „objednávka“) s periodicitou podľa potrieb Objednávateľa a v objemoch a druhoch uvedených v objednávke. |
3.1.1 Objednávka môže byť vystavená a doručená Dodávateľovi elektronickou poštou (formou zaslania emailu príslušnej kontaktnej osobe Dodávateľa riadne oznámenej Objednávateľovi na tento účel), písomne alebo faxom. |
3.1.2 Objednávka sa vystavuje v písomnej podobe. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania objednaných položiek (ďalej len „tovar“) dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky – zmena musí byť vykonaná tiež písomne. |
Kontaktná osoba Objednávateľa: |
Číslo telefónu kontaktnej osoby Objednávateľa: |
Číslo faxu kontaktnej osoby Objednávateľa: |
E-mail kontaktnej osoby Objednávateľa: |
3.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru. |
Týmto miestom je sídlo riaditeľstva Objednávateľa v Bratislave a jednotlivé regionálne strediská Objednávateľa: Nitra; Levice; Žiar nad Hronom; B. Bystrica; Zvolen; Námestovo, Čadca, Topoľčany (ďalej len „odberné miesta“). |
Odberné miesta (ich adresy) sú uvedené v Prílohe č. 1 k RD, ktorá tvorí jej neoddeliteľnú súčasť. Tovar sa považuje za dodaný v deň jeho odovzdania a prevzatia na jednotlivých odberných miestach. |
3.3 Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke. Vystavanie faktúry je podmienené kompletným dodaním tovaru v objednanom rozsahu. |
3.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar už vopred rozčlenený a samostatne zabalený do jednotlivých balíčkov v členení a v počte podľa požiadaviek Objednávateľa. |
3.5 Dodávateľ je povinný dodať nový tovar – nepoužitý, v originálnom balení. Požaduje sa exspirácia tovaru minimálne 24 mesiacov od dodania na miesto plnenia. |
3.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, v rozsahu uvedenom v objednávke, v lehote do 5 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod., ak Objednávateľ pre konkrétny prípad nepožaduje neskorší termín dodania. |
3.6.1 Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí preukázateľne (písomne, emailom, faxom) požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru podľa konkrétnej objednávky a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu preukázateľne (písomne, emailom, faxom) oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺžením termínu dodania. |
3.6.2 Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa OPET. Požiadavka Dodávateľa na predĺženie termínu dodania tovaru a vyjadrenie Objednávateľa k zmene objednávky v časti „požadovaný termín dodania“ sa pripája k objednávke ako jej dodatok. |
3.7 Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť: - dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo RD, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky, - faktúru v listinnej forme, ku ktorej musí byť pripojená kópia objednávky Objednávateľa. |
3.8 Ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
3.9 Dodávateľ je povinný doručiť okrem listinnej formy dodacieho listu aj elektronický dodací list e-mailom podľa formátu uvedeného v špecifikácii dátového rozhrania, ktorý je súčasťou tohto opisného formuláru, a to najneskôr na nasledujúci pracovný deň po doručení tovaru. |
3.10 V prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto RD dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru, (ktorý je predmetom dodania podľa tejto RD), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného, je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto RD. |
4.1 Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
5.1 Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD. |
5.1.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD. |
5.2 Ceny za tovar sú dohodnuté ako jednotkové ceny tovarov – ŠZM podľa cenníka, ktorý je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 7 dní od uzavretia tejto RD. Sú uvedené v eurách (€) a kalkulované vrátane DPH, colných sadzieb, poistného, dopravy do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých nákladov súvisiacich s obstaraním tovaru Dodávateľom a dodaním Objednávateľovi. |
5.3. Dohodnuté jednotkové ceny, je možné meniť najmä v prípade legislatívnych zmien daňových, colných, na základe prijatého opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje regulácia cien v oblasti zdravotníctva v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prípadne iných všeobecne záväzných právnych predpisov ovplyvňujúcich tvorbu ceny na základe zvýšenia, resp. zníženia ekonomicky oprávnených nákladov a ich náležitého dokladovania a preukázania, alebo v nadväznosti na bod 5.6 tohto odseku. |
5.4 Na zmenu ceny, ktorou dôjde k zníženiu ceny sa nevyžaduje dodatok k tejto RD, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Na zmenu ceny, ktorou dôjde k zvýšeniu ceny sa vyžaduje uzatvorenie písomného dodatku k RD, ak je zmena RD v súlade s § 18 ZVO. |
5.5 Ak Dodávateľ nebude akceptovať zníženie ceny, vyplývajúce z bodu 5.3 tohto odseku, bude RD v časti dodania tovaru, ku ktorému sa viaže zmena RD (zníženie ceny) neplatná a Objednávateľ je oprávnený neprijať tovar v pôvodnej cene. |
5.6 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena niektorej položky (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5%, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
6.1 Vady tovaru je Objednávateľ povinný písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie je dostačujúce jej uplatnenie faxom alebo e-mailom. |
6.2 V prípade oprávnenej reklamácie má Objednávateľ právo na odstránenie vady tovaru dodaním náhradného tovaru za vadný, dodanie chýbajúceho tovaru alebo odstúpiť od objednávky v príslušnej časti, predmetom ktorej bola dodávka vadného tovaru. Dodávateľ je reklamáciu povinný vybaviť do 5 pracovných dní odo dňa riadneho uplatnenia reklamácie. |
6.3 V prípade zistenia vád tovaru zo strany ŠÚKL, je Objednávateľ oprávnený vrátiť vadný tovar Dodávateľovi do 15 kalendárnych dní od vydania rozhodnutia ŠÚKL o vadnom tovare, ak tento nemôže byť použitý podľa rozhodnutia ŠÚKL na určený účel. Dodávateľ je povinný v lehote do 15 kalendárnych dní od vrátenia tovaru vrátiť Objednávateľovi kúpnu cenu za dodaný tovar, ktorý bol vrátený, ak už bol Dodávateľovi zaplatený. |
6.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať. Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné: |
6.4.1 pri dobe použiteľnosti tovaru 3-5 rokov: možnosť vrátenia tovaru, dodaného 12 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
6.4.2 pri dobe použiteľnosti tovaru 1-2 roky: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
6.4.3 pri dobe použiteľnosti tovaru kratšej ako 1 rok: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
7.1 V prípade nedodržania požiadaviek na predmet zmluvy a Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.1 až 2.3, ods. 2.4 bod 1.1 až 1.3, 3.1, 3.2, 5.1 až 5.6 a 6.1 až 6.4 RD) zo strany Dodávateľa je za každý prípad porušenia zmluvných podmienok Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
7.2 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 7.1 tohto odseku nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto RD. |
7.3 Za podstatné porušenie RD sa považuje: nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD) a nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.4 bod 1.1 až 1.3, 3.1, 3.2, 3.6, 5.1 až 5.6 a 6.1 až 6.4 RD). |
8.1 RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
9.1 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto RD akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahrádza pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom zákazky vo verejnom obstarávaní, pri zachovaní funkčnosti a požadovaných vlastností tovaru (základných technických parametrov výrobku), takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto RD. |
9.1.1 Ak má inovácia tovaru dopad na výšku dohodnutej ceny, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi povolenie vydané príslušným orgánom štátnej správy na použitie tovaru na zdravotnícke účely a návrh na uzatvorenie dodatku k RD, pričom v jeho obsahu popíše právny a skutkový dôvod navrhovanej zmeny vo vzťahu k pôvodnému druhu dodávaného tovaru a k cene. |
9.1.2 Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene kúpnej ceny, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto RD v časti týkajúcej sa dodávky tovaru podľa tohto bodu. |
9.2 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k zmluve je možné dohodnúť rozšírenie alebo výmenu sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený verejným obstarávateľom v zmysle ZOV iba v prípade, ak nedôjde k navýšeniu či prečerpaniu dojednaného finančného limitu. |
9.3 Vrátane dopravy na miesto plnenia špecifikovanej v bode 3.2 |
Názov | Upresnenie |
10. Špecifikácia dátového rozhrania pre elektronický dodací list | k bodu 1.4 a 3.9 osobitných podmienok |
Názov súboru: | Názov je tvorený číslom dodacieho listu a extension je TXT |
Separátor | Je použitý znak ¦ (Separátor sa umiestňuje len za údajom. Vypúšťajú sa všetky nepoužité voľné miesta pred a za údajom.) |
Záhlavie: | |
v štruktúre: Por.; Údaj; | v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis |
1; NÁZOV DODÁVATEĽA; | char; 20; názov firmy distribútora |
2; IČO DODÁVATEĽA; | char; 8; IČO distribútora |
3; ČÍSLO DODACIEHO LISTU alebo FAKTÚRY; | char; 20; číslo dodacieho listu alebo faktúry |
4; DÁTUM VYSTAVENIA; | date; RRRRMMDD; dátum vystavenia dokladu |
5; POČET ZÁZNAMOV (položiek); | num; 3; počet položiek v tejto dávke |
6; CELKOVÁ FAKTUROVANÁ SUMA S DPH; | num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH - násobok množstva a ceny s DPH nezaokrúhlene (kontrolný súčet) |
7; SUMA POČTU BALENÍ – kontrolný súčet; num; | num; 11.2; suma počtu balení – kontrolný súčet |
8; DÁTUM SPLATNOSTI; | date; RRRRMMDD; dátum splatnosti |
9; SÍDLO; | char; 20; sídlo distribútora |
10; INT. KÓD; | char; 16; kód PharmNet – kód od firmy NRSYS, ktorý je doručovný štvrťročne mailom |
Veta tela (za každú položku): | |
v štruktúre: Por.; Údaj; | v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis |
1; TYP TOVARU; | char; 1; Typ tovaru – používa sa na rozlíšenie tovaru. Používa sa nasledovné rozlíšenie: 1 – HVLP; 5 – zdrav. materiál; 9 – doplnkový sortiment |
2; ROZLIŠOVACÍ ZNAK; | char; 1; Rozlišovací znak lieku (napr. C pre lieky; A, D, E... pre zdrav. mat.) – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
3; KÓD TOVARU (ŠÚKL); | char; 13; kód ŠÚKL bez rozlišovacieho znaku t.j. 012345 – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
4; ČIAROVÝ KÓD; | char; 13; čiarový kód tovaru – nepovinná položka |
5; NÁZOV; | char; 30; názov tovaru u distribútora |
6; POČET BALENÍ; | num; 14.5; počet balení tovaru (množstvo) pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
7; CENA VÝROBCU (dovozcu); | num; 11.2; cena výrobcu bez DPH pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
8; CENA DISTRIBÚTORA BEZ DPH; | num; 11.2; cena distribútora bez DPH |
9; CENA DISTRIBÚTORA S DPH; | num; 11.2; cena distribútora s DPH |
10; CENA LEKÁRNE – odporúčaná; | num; 11.2; odporúčaná cena lekárne (pre platiteľa s DPH a neplatiteľa bez DPH) |
11; ROZPÄTIE MARŽE DISTRIBÚTORA; | num; 7.4; Percento marže distribútora, ktoré bolo použité pre výpočet ceny distribútora |
12; ROZPÄTIE MARŽE LEKÁRNE; | num; 7.4; Percento marže lekárne, ktoré bolo použité pre výpočet ceny lekárne – nepovinné |
13; KÓD DPH DISTRIBÚTORA; | num; 1; kód DPH – používajú sa nasledovné kódy: (0 – 0 % DPH; 1 – 10 % DPH; 2 – 20 % DPH) |
14; KÓD DPH LEKÁRNE; | num; 1; kód DPH lekárne pre lieky a zdrav. materiál je vždy "0" |
15; EXPIRÁCIA DÁTUM; | date; RRRRMMDD; dátum expirácie v tvare rrrrmmdd - nepovinný |
16; EXPIRÁCIA TEXT/ ŠARŽA; | char; 10; text v tvare šarže – nepovinný |
17; CELKOVÁ CENA S DPH; | num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH je počítaná ako suma počtu balení*cena distribútora s DPH |
18; KÓD DISTRIBÚTORA; | char; 13; kód distribútora – interné číslo položky v softvéri distribútora |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3.9 Dodávateľ je povinný doručiť okrem listinnej formy dodacieho listu aj elektronický dodací list e-mailom podľa formátu uvedeného v špecifikácii dátového rozhrania, ktorý je súčasťou tohto opisného formuláru, a to najneskôr na nasledujúci pracovný deň po doručení tovaru. |
Navrhnutá hodnota | 3.9 Dodávateľ je povinný doručiť okrem listinnej formy dodacieho listu aj elektronický dodací list e-mailom podľa vzoru ktorý je prílohou opisného formuláru, a to najneskôr na nasledujúci pracovný deň po doručení tovaru. |
Slovná špecifikácia elektronického dodacieho listu uvedená v tomto Opisnom formuláre je mätúca a nie jasná. Nech Obstarávateľ priloží Vzor Dodacieho listu tak ako má vyzerať, aby každý potenciálny Záujemca vedel či vie túto podmienku Obstarávateľa splniť.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 2.1 Splnenie požiadaviek na vlastnosti jednotlivých položiek predmetu zmluvy bude Objednávateľom posudzované na základe údajov vyhľadaných podľa kódu ŠÚKL uvedeného v Dodávateľovom vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy, na internetovej stránke ŠÚKL. |
Navrhnutá hodnota | 2.1. Podmienku tj. ŠUKL kódy žiadame celú vyňať |
Neprimeraná požiadavka zo strany Obstarávateľa. Predmetom obstarania nie sú lieky ani špeciálne pomôcky pre pacientov. Sú to jednorázové tovary. Žiadame vyňať požiadavku na kód ŠUKL, ktorý prideľuje Štátny ústav pre kontrolu liečiv.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 1.3 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia RD: |
Navrhnutá hodnota | 1.3 Dodávateľ je povinný do 15 pracovných dní od uzavretia RD: |
Požadujeme predĺžiť dodaciu lehotu na poskytnutie vzoriek. Nakoľko ide o široké spektrum výrobkov z rôznych druhov materiálu, je potrebné zohľadniť čas na výrobu (prípravu) neuskladnených výrobkov a korešpondenčné procesy.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 7.1 V prípade nedodržania požiadaviek na predmet zmluvy a Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.1 až 2.3, ods. 2.4 bod 1.1 až 1.3, 3.1, 3.2, 5.1 až 5.6 a 6.1 až 6.4 RD) zo strany Dodávateľa je za každý prípad porušenia zmluvných podmienok Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
Navrhnutá hodnota | 7.1 V prípade nedodržania požiadaviek na predmet zmluvy a Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.1 až 2.3, ods. 2.4 bod 1.1 až 1.3, 3.1, 3.2, 5.1 až 5.6 a 6.1 až 6.4 RD) zo strany Dodávateľa je za každý prípad porušenia zmluvných podmienok Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
Domnievame sa že, táto výška sankcie je neprimerane vysoká a môže pôsobiť odstrašujúcim dojmom.
Názov | |
Pôvodná hodnota | - predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zmluvy ŠUKL-om, |
Navrhnutá hodnota | Navrhujeme vynať tento riadok |
Navrhujeme vynať tento riadok. Neprimeraná požiadavka zo strany Obstarávateľa. Predmetom obstarania nie sú lieky ani špeciálne pomôcky pre pacientov. Sú to jednorázové tovary. Žiadame vyňať požiadavku na kód ŠUKL, ktorý prideľuje Štátny ústav pre kontrolu liečiv.
Antolská 11, 850 07 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
88 104,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2017 08:20
01.03.2017 10:00
01.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2017 14:43 - Vstupná ponuka | 80 100,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: