00330086
Obec Nová Ľubovňa
Nová Ľubovňa 102, Nová Ľubovňa, 06511, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Dodanie záhradných kónických kompostérov a elektrického kompostéra.
Kompostéry, elektrický kompostér, doprava
Tovar, Služba
1. Dodanie záhradných kónických kompostérov a elektrického kompostéra.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostovanie, kompostéry, elektrický kompostér, spracovanie biologického odpadu priamo v mieste jeho vzniku. |
Kompostovanie v plastových kompostéroch - záhradných. |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost. |
Pol. č. 1 Záhradné kónické kompostéry: vhodný na kompostovania zvyškov ovocia, zeleniny, trávy, lístia, sena, slamy, buriny, hnoju, trusu, kalov, pilín, hoblín, drevnej štiepky, kávy, čaju, podrvených škrupín a pod. |
Pol. č. 2 Elektrický kompostér: vhodný na kompostovanie všetkých biologicky rozložiteľných odpadov vrátane živočíšnych zvyškov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č.1 Pastové kompostéry kónického tvaru nové s nasledovnými parametrami (pre 1 ks): | ks | 700 | ||
- objem | l | 400 | ||
- hrúbka plastu steny kompostéra | mm | 2,5 | ||
- minimálna životnosť | roky | 3 | ||
- hmotnosť prázdneho kompostéra | kg | 9,5 | ||
- výška | cm | 85 | ||
Pol. č.2 Elektrický kompostér nový s nasledovnými parametrami: | ks | 1 | ||
- objem spracovaného organického odpadu | kg/deň | 0 | 6 | |
- napätie | V | 230 | ||
- spotreba elektrickej energie | kWh/mesiac | 90 | ||
- veľkosť základne | mm | 400x400 | ||
- výška | mm | 790 | ||
- hmotnosť prázdneho kompostéra | kg | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | plast PE |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | prístup vzduchu a dažďovej vody do kompostéra zabezpečený prevzdušňovacími otvormi. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | dvierka na dvoch protiľahlých stranách v spodnej časti kompostéra, ktoré umožnia manipuláciu s hotovým kompostom. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | vrchné veko upevnené na pántoch (kombinácia kov plast). |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | odporúčaná farba: čierna. Iné farebné riešenie podlieha odsúhlaseniu objednávateľa. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | kónický tvar, ktorý podporuje stabilitu prvku a urychľuje proces kompostovania. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | rozoberateľný, možnosť dokúpenia náhradných dielov, možnosť zvýšenia výšky kompostéra dodatočným dielom. Dodatočný diel nie je súčasťou dodávky. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | poistku proti samovoľnému otvoreniu veka záhradného kompostéra. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | všetky komponenty potrebné k bezpečnej a bezproblémovej prevádzke kompostéra. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | brožúru, leták a pod. ku každému záhradnému kompostéru obsahujúci zásady správneho kompostovania. |
Cena pre pol. č.1 zahŕňa: | kompletnú dokumentáciu v slovenskom alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu, technickú dokumentáciu, katalóg náhradných dielov, sprievodcu kompostovaním a pod.) |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | využívanie účinných mikroorganizmov, ktoré sa vďaka vysokej teplote nad 70°C, salinite a kyslosti prostredia rýchlo množia a dokážu biologický odpad rozložiť už do 24h. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | efektívne rozkladanie nebezpečných patogénnych látok. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | plne automatická obsluha. Spočíva iba vo vkladaní bioodpadu a v obsluhe zariadenia pri vyprázdňovaní. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | bez nutnosti dodávania ďalších baktérií. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | možnosť nastavenia harmonogramu vkladania bioodpadu. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | možnosť programovania teploty, cyklov, premiešavania. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | možnosť kombinovaného kompostovania zeleného (max. 20%) a gastro odpadu. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | všetky komponenty potrebné k bezpečnej a bezproblémovej prevádzke elektrického kompostéra. |
Cena pre pol. č.2 zahŕňa: | kompletnú dokumentáciu v slovenskom alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu, technickú dokumentáciu, katalóg náhradných dielov, sprievodcu kompostovaním a pod.) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane spustenia do prevádzky a zaškolenia pre elektrický kompostér v rozsahu max. 3 hodín a v prípade záujmu prednášky k záhradným kompostérom a kompostovaniu v rozsahu max. 3 hodín. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH oboch typov, počet ks jednotlivých typov (700 ks a 1 ks), cenu celkom bez DPH, DPH a cenu s DPH celkom. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technickýchvlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru. |
6. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy certifikáty kvality, resp. vyhlásenie o zhode alebo ekvivalent pre oba typy kompostérov. |
7. Predávajúci do 7 dní od uzavretia zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 5 % zmluvnej ceny minimálne však 1.000,- Eur (ďalej len "výkonová zábezpeka"), pre prípad, že predávajúci nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a kupujúcemu voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane kupujúceho okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku predávajúceho na akékoľvek odškodné. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť výkonovú zábezpeku do 7 dní odo dňa úspešného preberacieho konania. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodov 5. a 6. týchto osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy do 7 dní odo dňa ich doručenia, v prípade potreby doplnenia uvedených údajov, resp. spresnenia bude výzva zaslaná písomne napr. e-mailovou poštou. |
9. Objednávateľ vyzve dodávateľa na plnenie zmluvy písomnou formou napr. e-mailovou poštou a to v lehote do 21 kalendárnych dní odo dňa obdržania tejto písomnej výzvy. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručné opravy a dodať náhradné diely po telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky najneskôr do 4 dní od jej obdržania. V prípade nedostupnosti náhradných dielov je povinný okamžite objednávateľa o uvedenej skutočnosti oboznámiť. |
11. Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy. |
12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a náklady na dopravu tovaru. |
13. Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
14. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
15. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci kontroly procesu verejného obstarávania zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona. |
16. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. bod. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
17. V zmysle čl. XVIII bod 18.2 písm. v) VZP OPET v prípade, ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
18. Zmluvné strany uzatvárajú dojednanie o výške odstupného v zmysle § 355 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov vo výške 420,- Eur, ktorú je oprávnená osoba povinná zaplatiť do 7 dní odo dňa oznámenia druhej strane, že svoje právo využíva a určené odstupné zaplatí. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na náhrade škody v zmysle § 376 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ktorú je dodávateľ povinný uhradiť verejnému obstarávateľovi do 30 dní odo dňa obdržania výzvy objednávateľa na jej uhradenie v prípade, že výška škody presiahne výšku zloženej výkonovej zábezpeky. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. |
Nová Ľubovňa č.102, Nová Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
09.03.2017 08:00 — 31.03.2017 12:00
1,00 komplet
20 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2017 09:59
01.03.2017 10:00
01.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2017 09:40 - Vstupná ponuka | 20 499,96 | € | Cena s DPH |
01.03.2017 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: