00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
44078145
TT Pharma, s.r.o.
Nitrianska 445, Šintava, 92551, SVK
Prístroje a nástroje na infúziu - intraoseálne ihly
prístroje a nástroje na infúziu, intraoseálna ihla, ihla, infúzia, špeciálny zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Prístroje a nástroje na infúziu - intraoseálne ihly
|
|
---|---|
Funkcia |
špeciálny zdravotnícky materiál, intraoseálne podanie liekov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Intraoseálna ihla pre deti nad 12 rokov a dospelých | ks | 130 | ||
1.1. trokar | G | 15 | ||
1.2. hĺbka vpichu | cm | 1,5 | 2,5 | |
2. Intraoseálna ihla pre deti od 0 do 12 rokov | ks | 50 | ||
2.1. trokar | G | 18 | ||
2.2. hĺbka vpichu | cm | 0,75 | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.3. regulácia hĺbky vpichu podľa veku a štruktúry pokožky pacienta | áno |
1.4. nastreľovacia technika BIG | áno |
1.5. priama dráha vpichu | áno |
1.6. Luer-lock konektor na pripojenie infúznej hadičky | áno |
1.7. jednorazová, sterilná | áno |
2.3. regulácia hĺbky vpichu podľa veku a štruktúry pokožky pacienta | áno |
2.4. nastreľovacia technika BIG | áno |
2.5. priama dráha vpichu | áno |
2.6. Luer-lock konektor na pripojenie infúznej hadičky | áno |
2.7. jednorazová, sterilná | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
5. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľovi vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1000,- eur v prípade, že Dodávateľ nedodrží termín dodania tovaru a dostane sa tak do omeškania. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť fotodokumentáciu položiek predmetu zmluvy a rozpis jednotkových cien položiek predmetu zmluvy t.j. Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
7. Požaduje sa exspirácia predmetu zmluvy minimálne 36 mesiacov od dodania na miesto plnenia. |
8. Požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúcom registráciu predmetu zákazky ŠUKL-om. |
9. Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre každú položku predmetu zákazky, doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom slovenského alebo českého jazyka, |
vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode. |
10. Vzhľadom na to, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
11. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ZVO) je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení zmluvy. |
12. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1.-9.). |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
07.04.2017 10:00 — 21.04.2017 10:00
1,00 balík položiek uvedený v Opisnom formulári
14 819,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2017 11:39
09.03.2017 13:00
09.03.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.03.2017 14:24 - Vstupná ponuka | 14 819,76 | € | Cena s DPH |
09.03.2017 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 818,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: