• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2017 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2017 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2017 09:33

Detail zákazky Z20178227

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2017 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2017 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.02.2017 09:33

Základné údaje

Z20178227

OF-121485

zrušená

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antibakteriálne látky na systémové použitie

liečivá, lieky, antibakteriálne látky na systémové použitie

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antibakteriálne látky na systémové použitie
Funkcia
Antibakteriálne látky na systémové použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
31787 - ABRICEF balenie 294
18614 - Amoksiklav 625 mg balenie 69
72972 - Amoksiklav 1,2 g balenie 848
28856 - AMOKSIKLAV 2x1000 mg balenie 17
68998 - AMPICILIN 1,0 BIOTIKA balenie 29
13876 - ARCHIFAR 1 g balenie 51
13881 - ARCHIFAR 500 mg balenie 50
64831 - AXETINE 1,5 g balenie 30
64833 - AXETINE 1,5 g balenie 14
18680 - AXETINE 750 mg balenie 30
67016 - AXETINE 750 mg balenie 31
39780 - Azithromycin Sandoz 100 mg/5 ml balenie 34
11706 - BISEPTOL 480 balenie 17
2191B - BISEPTOL 480 balenie 47
28003 - BITAMMON 1 g/0,5 g balenie 508
8044A - Bitammon 375 balenie 32
97414 - CEFIZOX 1000 I.V. balenie 830
89885 - Cefotaxim Eberth 2 g balenie 119
94177 - CEFOTAXIME Sandoz 2 g balenie 290
58728 - Ciprofloxacin Kabi 200 mg/100 ml balenie 1 250
58740 - Ciprofloxacin Kabi 400 mg/200 ml balenie 1 300
33328 - CIPROLON 200 mg/100 ml balenie 2 230
61178 - COLIMYCINE balenie 8
83458 - DALACIN C 300 mg balenie 43
53283 - FROMILID 500 balenie 40
96414 - Gentamicin Sandoz 80 mg/2 ml injekčný roztok balenie 200
27029 - KLIMICIN 150 mg/ml balenie 67
97878 - KLIMICIN 150 mg/ml balenie 10
9069A - Linezolid Sandoz 600 mg/300 ml infúzny roztok balenie 9
87199 - MAXIPIME 1 g balenie 30
67520 - MEDOCIPRIN 500 mg balenie 560
33522 - MEDOCLAV 625 mg balenie 31
97000 - METRONIDAZOLE 0,5 % - POLPHARMA balenie 1 289
26461 - SUPRAX balenie 31
26460 - SUPRAX balenie 45
71992 - Targocid 400 balenie 7
72568 - UNASYN P.O.S. 250 mg/5 ml balenie 70
08259 - Vancomycin Mylan 1g balenie 99
08255 - Vancomycin Mylan 500mg balenie 90
91148 - VULMIZOLIN 1,0 balenie 490
91230 - Xorimax 500 mg balenie 169
62239 - Zinnat 125 mg/5 ml balenie 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ŠUKL kód áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 15:00 hod.
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodaný liek nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
V prípade výpadku lieku alebo ukončenia výroby tohto lieku je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 90 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na každú položku uvedenú v časti Technická špecifikácia predmetu.
Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu jednotlivo posúdi vlastnosti výrobku predloženého ako ekvivalent s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ predloží ekvivalent, ktorý objednávateľ akceptuje (bude spĺňať vlastnosti na zabezpečenie potrieb objednávateľa) a v priebehu trvania zmluvy bude namiesto predloženého ekvivalentu dodávať tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu (teda nie ekvivalent tohto tovaru) je povinný dodávať ho za cenu, za akú by dodával ekvivalent.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

79 355,53

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2017 15:40

28.02.2017 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2017 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 280
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2017 09:22 - Vstupná ponuka 79 355,53 € Cena s DPH
28.02.2017 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 79 355,53 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS