17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
31560385
ROSS s.r.o.
Hollého 205 / 52, Rajec, 01501, SVK
Drobný propagačný materiál-Informačné tabule
Informačné tabule, tabule
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Drobný propagačný materiál-Informačné tabule
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamná, propagačná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Informačná tabuľa | ks | 1 | ||
šírka*výška | cm | 250*150 | ||
2.Pamätná doska | ks | 1 | ||
šírka*výška*hrúbka | cm | 30*20*0,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Informačná tabuľa: | samostatne stojaca, potlač podľa zaslanej predlohy |
2.Pamätná doska: | na hliníkovom alebo plastickom podklade, potlač podľa zaslanej predlohy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, grafického návrhu,inštalácie na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov-v cene zákazky. |
Požadujeme dodanie celej zákazky v jednom termíne (nie po kusoch). |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy z EKS, názov projektu a číslo rozpočtovej položky (7.2.4 a 7.2.5). |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ dodá mailovou komunikáciou dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predlohu potlače pre všetky položky. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je povinný poskytnúť grafický návrh každej jednej položky. Platnosť zmluvy je zároveň podmienená odsúhlasením tohto grafického návrhu kontrolným orgánom objednávateľa. V prípade neschválenia grafického návrhu kontrolným orgánom objednávateľa, je táto zmluva neplatná-Dodávateľ týmto súhlasí s odstúpením od tejto zmluvy. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Základné podmienky účasti:1. Dodávateľ je oprávnený dodávať predmet zákazky-v obchodnom/živnostenskom registri musí mať zapísaný predmet zákazky zhodný s predmetom zákazky podľa tejto zmluvy, 2. Dodávateľ preukázateľne a uspokojivo zrealizoval najmenej dve obdobné zákazky - dodávateľ musí predložiť aspoň dve pozitívne referencie od objednávateľov v obdobnom rozsahu a špecifikácie ako je táto zákazka, 3. Dodávateľ nie je vedený v tzv. blackliste elektronického trhoviska ani v zozname spoločností so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej republiky,Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, urč |
enou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Dodávateľ si je vedomý zaplatenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia náhrady škody zo strany objednávateľa v prípade, ak neboli dodržané podmienky úplného prístupu k účtovníctvu dodávateľa alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil kolúzneho konania alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a to najmä v prípade ak bude prijímateľ/objednávateľ povinný vrátiť poskytnutý projektový grant. |
Obe zmluvné strany sú si vedomé že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, budú zverejnené na webovom sídle správcu programu eeagrants.sk a norwaygrants.sk. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ul. Konštantínova 16, PU v Prešove-Fakulta manažmentu, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
08.03.2017 11:00
2,00 ks
900,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2017 15:25
27.02.2017 15:30
27.02.2017 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2017 08:16 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2017 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 899,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: