00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
31365698
WINGS, s.r.o.
Františkánske nám. 3 , Bratislava, 81101, SVK
Poskytovanie komplexných cestovných služieb – letenky a ubytovanie
letenka, ubytovanie
Služba
1. Poskytovanie komplexných cestovných služieb – letenky a ubytovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie komplexných cestovných služieb – letenky a ubytovanie“ sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie zabezpečenie služieb súvisiacich so zabezpečovaním leteckej prepravy a ubytovania zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách podľa jednotlivých požiadaviek /objednávok objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými služobnými cestami |
Technická špecifikácia predmetu zákazky:- Miesto odletu: Viedeň / Bratislava- Miesto destinácie: podľa požiadavky (väčšinou krajiny EÚ)- Trieda letenky: podľa požiadavky- Druh letenky: jednosmerná/spiatočná- Počet leteniek: cca 27 za rok- Web check-in- Fakturácia v slovenskom jazyku- Faktúru je možné poslať v elektronickej podobe mailom a v listinnej podobe poštou |
- Technické vlastnosti:- Vrátane príručnej batožiny, Vrátane batožiny: do 23kg - Vystaviť letenky elektronicky pre 1 zamestnanca - Ubytovanie: podľa požiadavky |
V rámci poskytovania služieb leteckej prepravy treba: |
vybrať optimálne letecké spojenie podľa uplatnenia kritéria ekonomicky najvýhodnejšej ponuky, |
zabezpečiť: - dostupnú/dostupné letenku/letenky do destinácií na základe požiadavky objednávateľa obdržanej elektronicky prostredníctvom na to vyhradenej e-mailovej adresy a doručiť letenky na miesto a v čase podľa objednávky objednávateľa, - bezplatné storno objednávky zo strany poskytovateľa nahlásené poskytovateľovi viac ako tri hodiny pred odletom, - vysporiadanie prípadného storna letenky nahláseného objednávateľom najneskôr 3 hodiny pred odletom, bez poplatku a akejkoľvek náhrady pre poskytovateľa, |
- dopravu podľa požiadavky objednávateľa na/z letiska, |
poskytnúť informácie o: - presnom časovom a geografickom pláne cesty (dátum a miesto požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov, dĺžka letu), - dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti v nadväznosti na predmetnú požiadavku, - štruktúre ceny letenky/leteniek (vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných poplatkov), - možnostiach zmeny alebo úpravy letenky/leteniek, |
- možnostiach prepravy na/z letiska (miesta odletu/príletu destinácie) do miesta určeného objednávateľom v štruktúre podľa požiadaviek objednávateľa, |
poskytnúť bezplatné, nepretržité1 asistenčné služby ) a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií v súvislosti s objednávanou/objednanou prepravou, a pri riešení reklamácií. |
poskytnúť ďalšie služby súvisiace so zabezpečením leteckej prepravy, o ktoré objednávateľ požiada. |
Treba vybrať optimálne ubytovanie podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny a podľa požiadaviek objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Viedeň - Brusel - Letenky | ks | 10 | ||
Viedeň - Brusel - Ubytovanie | ks | 16 | ||
Viedeň - Amsterdam - Letenky | ks | 10 | ||
Viedeň - Amsterdam - Ubytovanie | ks | 13 | ||
Viedeň - Barcelona - Letenky | ks | 3 | ||
Viedeň - Barcelona - Ubytovanie | ks | 2 | ||
Viedeň - Florencia - Letenky | ks | 3 | ||
Viedeň - Manchester - Letenky | ks | 1 | ||
Viedeň - Manchester- Ubytovanie | ks | 3 | ||
Viedeň - Paríž - Letenky | ks | 1 | ||
Viedeň - Porto - letenky | ks | 1 | ||
Viedeň - Porto - Ubytovanie | ks | 2 | ||
Viedeň - Basilej - letenky | ks | 1 | ||
Viedeň - Basilej - Ubytovanie | ks | 6 | ||
Viedeň - Skopje - letenky | ks | 1 | ||
Viedeň - Skopje - Ubytovanie | ks | 2 | ||
Bratislava - Algero - letenky | ks | 3 | ||
Bratislava - Algero - Ubytovanie | ks | 8 | ||
Bratislava - Dublin - letenky | ks | 2 | ||
Bratislava - Dublin - Ubytovanie | ks | 4 |
Názov |
Zmluvné podmienky: |
1. Objednávateľ si vyhradzuje právo priameho nákupu leteniek, ak je ekonomicky výhodnejší. |
2. Objednávateľ je povinný monitorovať denne v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod uvedené e-mailové adresy tejto rámcovej dohody na účely zadávania požiadaviek, prijímania ponúk, zadávania objednávok a komunikácie vo veci zabezpečenia predmetu plnenia. Emailové adresy budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi a taktiež úspešný uchádzač uvedie verejnému obstarávateľovi ich emailové adresy, aj osoby poverené na vecné konanie v rozsahu rámcovej dohody. |
3. Poskytovateľ vyhlasuje, že je spôsobilý túto rámcovú dohodu uzavrieť a riadne plniť svoje záväzky z nej vyplývajúce. |
4. Účelom tejto rámcovej dohody je upraviť podmienky efektívneho, hospodárneho a účinného poskytovania komplexných cestovných služieb pri zahraničných pracovných cestách pre objednávateľa v súlade s touto rámcovou dohodou v rozsahu uvedenom v tejto rámcovej dohode. |
5. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok poskytovateľa zabezpečovať pre objednávateľa služby súvisiace so zabezpečovaním leteckej prepravy zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb, ubytovania a súvisiacich služieb pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách na základe jednotlivých požiadaviek /objednávok objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami. |
6. Poskytovateľ v rámci poskytovania služieb leteckej prepravy je povinný: |
a) vybrať optimálne letecké spojenie podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny; |
b) zabezpečiť: - dostupnú/dostupné letenku/letenky do destinácií na základe požiadavky objednávateľa obdržanej elektronicky prostredníctvom na to vyhradenej e-mailovej adresy a doručiť letenky na miesto a v čase podľa objednávky objednávateľa, - bezplatné storno objednávky zo strany poskytovateľa nahlásené poskytovateľovi viac ako tri hodiny pred odletom, - vyrovnanie prípadného storna letenky nahláseného objednávateľom najneskôr 3 hodiny pred odletom, bez poplatku a akejkoľvek náhrady pre poskytovateľa,- dopravu podľa požiadavky objednávateľa na/z letiska; |
c) poskytnúť informácie o: - presnom časovom a geografickom pláne cesty (dátum a miesto požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov, dĺžka letu), - dodatočných údajoch o dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti v nadväznosti na predmetnú požiadavku, - štruktúre ceny letenky/leteniek (vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných poplatkov), - možnostiach zmeny alebo úpravy letenky/leteniek, - možnostiach prepravy na/z letiska (miesta odletu/príletu destinácie) do miesta určeného objednávateľom v štruktúre podľa požiadaviek objednávateľa; |
d) poskytnúť bezplatné, nepretržité asistenčné služby (napríklad predcestovná, technická, administratívna asistencia: prebookovanie cestujúceho, zaobstaranie náhradnej letenky v prípade, že osoba poverená objednávateľom nemohla nastúpiť na pôvodne objednaný let z dôvodov na strane objednávateľa alebo poskytovateľa, príp. leteckého prepravcu a ostatné služby v zmysle tejto zmluvy) a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií v súvislosti s objednávanou/objednanou prepravou, a pri riešení reklamácií; |
e) poskytnúť ďalšie služby súvisiace so zabezpečením leteckej prepravy, o ktoré objednávateľ požiada. |
7. Poskytovateľ v rámci poskytovania služieb ubytovania je povinný vybrať optimálne ubytovanie podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny a podľa požiadaviek objednávateľa. |
8. Objednávateľ v súlade s touto rámcovou dohodou sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas poskytnuté plnenie dohodnutú cenu. |
9. Poskytovateľ sa touto rámcovou dohodou zaväzuje zúčastňovať postupu podľa tejto dohody v súlade s § 83 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a reagovať na konkrétnu požiadavku objednávateľa. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť a doručiť jednosmerné a/alebo spiatočné letenky v kategóriách na základe požiadaviek/objednávok objednávateľa a za podmienok stanovených touto rámcovou dohodou. Poskytovateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť ubytovanie a dopravu na/z letiska v prípade, že objednávateľ o to v požiadavke podľa tejto rámcovej dohody požiada. |
11. Pri zadávaní konkrétnej požiadavky/objednávky sú objednávateľ aj poskytovateľ povinní zohľadňovať časové hľadisko potreby zabezpečenia predmetu plnenia a v súlade s týmto časovým hľadiskom postupovať podľa postupu uvedeného v tejto rámcovej dohode. |
12. Pracovnou hodinou sa pre účely tejto rámcovej dohody rozumie hodina v pracovných dňoch počas pracovnej doby, t.j. medzi 8:00 - 16:00 hod. Jeden pracovný deň pozostáva z 8 pracovných hodín. |
13. Komunikácia medzi objednávateľom a poskytovateľom bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku a prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v tejto rámcovej dohode. |
14. Objednávateľ je povinný monitorovať denne v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod uvedené e-mailové adresy na účely zadávania požiadaviek, prijímania ponúk, zadávania objednávok a komunikácie vo veci zabezpečenia predmetu plnenia. |
15. Poskytovateľ určil e-mailovú adresu, ktorá je uvedená v tejto rámcovej dohode pre účely prijímania požiadaviek, odosielania ponúk, prijímania objednávok zo strany objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia predmetu plnenia a je povinný ich nepretržite monitorovať. Za účelom riešenia požiadaviek, vykonávania bezplatných nepretržitých asistenčných služieb, riešenia mimoriadnych pracovných ciest a inej komunikácie súvisiacej s predmetom tejto zmluvy poskytovateľ určil aj ďalšie kontaktné údaje uvedené v tejto rámcovej dohode. |
16. V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania tejto rámcovej dohody, je poskytovateľ povinný objednávateľovi najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu, v ktorom nastane zmena jeho subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel plnenia predmetu zmluvy, ktorý má poskytovateľ v úmysle zadať svojmu subdodávateľovi, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa a čestné vyhlásenie, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
17. Objednávateľ si splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u navrhovaného subdodávateľa overí na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak navrhovaný subdodávateľ nebude zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, objednávateľ je oprávnený vyžiadať si doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní od poskytovateľa, ktorý ich bude povinný predložiť za ním navrhovaného subdodávateľa. |
18. Postup pre plánované pracovné cesty: |
- objednávateľ je povinný zadať svoje konkrétne požiadavky na zabezpečenie predmetu plnenia pre osoby ním určené prostredníctvom „Požiadavky", náležitosti ktorej sú uvedené v tejto rámcovej dohode; |
- poskytovateľ je povinný do 15 minút od doručenia každej požiadavky objednávateľa potvrdiť e-mailom jej prijatie a najneskôr do lehoty určenej objednávateľom v predmetnej požiadavke, pričom lehota nemôže byť kratšia ako jedna hodina od doručenia požiadavky, zaslať ponuku späť na e-mailovú adresu objednávateľa; |
- poskytovateľ je povinný poskytnúť rezerváciu s garanciou minimálne v lehote 12 pracovných hodín. Poskytovateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku; |
- na základe rezervácie objednávateľ vystaví objednávku prostredníctvom „Objednávky", náležitosti ktorej sú uvedené v tejto rámcovej dohode; |
- bezodkladné potvrdenie prijatia „Objednávky" poskytovateľom, najneskôr však do 15 minút od jej doručenia, sa považuje za uzatvorenie zmluvy; |
- ak poskytovateľ nedoručí objednávateľovi vhodnú ponuku v stanovenom čase z dôvodu, že letecká preprava podľa požadovaných parametrov nie je dostupná, poskytovateľ je povinný zaslať objednávateľovi odpoveď s označením „preprava podľa požadovaných kritérií nie je dostupná" a navrhnúť najvhodnejšiu náhradnú leteckú prepravu, pričom je povinný dodržať lehoty uvedené v tejto rámcovej dohode; |
- ak ani po opakovanom zadaní požiadavky s upravenými parametrami nebude predložený návrh leteckej prepravy, objednávateľ je oprávnený požiadať poskytovateľa o asistenčné služby a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií v súvislosti s objednávanou prepravou. |
19. Postup pre mimoriadne pracovné cesty: |
- za mimoriadnu pracovnú cestu sa považuje objektívne vzniknutá situácia/potreba objednávateľa zabezpečiť predmet plnenia menej ako 12 pracovných hodín pred predpokladaným časom odletu, alebo ak situácia/potreba objednávateľa vznikla počas štátneho sviatku, alebo víkendu a predmet plnenia má byť zabezpečený v deň bezprostredne nasledujúci po dni štátneho sviatku, alebo víkendu; |
- objednávateľ je v prípade obstarávania leteckej prepravy pri mimoriadnej pracovnej ceste oprávnený využiť postup pre plánované pracovné cesty uvedený v "Postupe pre plánované pracovné cesty" tejto rámcovej dohody, ak to pri konkrétnej požiadavke umožňuje časové hľadisko, komplikovanosť leteckého spojenia a tento postup by lepšie prispel k naplneniu účelu tejto rámcovej dohody; |
- objednávateľ zadá požiadavku poskytovateľovi, ktorý je povinný bezodkladne, najneskôr do 15 minút, potvrdiť doručenie požiadavky a zaslať objednávateľovi ponuku na najvýhodnejšie letecké spojenie a najvýhodnejšiu cenu zodpovedajúcu jeho požiadavkám; |
- po doručení ponuky od poskytovateľa, objednávateľ vystaví objednávku v prospech poskytovateľa, ktorý jej prijatie bezodkladne potvrdí; |
- bezodkladné potvrdenie prijatia „Objednávky" poskytovateľom, najneskôr však do 15 minút od jej doručenia sa považuje za uzatvorenie rámcovej dohody; |
- v prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote nie je schopný predložiť ponuku, ktorá spĺňa všetky požiadavky objednávateľa (napr. miesto odletu a príletu, čas možného najneskoršieho času príletu alebo čas najskoršieho času odletu) je poskytovateľ oprávnený predložiť ponuku s modifikovanými parametrami v nasledovnom poradí: - čas odletu sa bude čo najviac približovať k plánovanému času odletu, ktorý bol požadovaný objednávateľom; - čas príletu sa bude čo najviac približovať k plánovanému času príletu, ktorý bol požadovaný objednávateľom. |
20. Požiadavku na predloženie cenovej ponuky vystavuje objednávateľ výlučne ním poverenou osobou (resp. jej oprávneným zástupcom) v slovenskom jazyku a zasiela prostredníctvom na to určených e-mailových adries uvedených v tejto rámcovej dohode. |
21. Objednávku podpísanú zodpovednou osobou na strane objednávateľa vystavuje objednávateľ v slovenskom jazyku a zasiela ju prostredníctvom pošty, resp. faxu alebo naskenovanú objednávku zašle elektronicky na určené e-mailové adresy uvedené v tejto rámcovej dohode. |
22. Riadne vystavená a odoslaná ponuka na letecké spojenie a objednávka je pre poskytovateľa záväzná. Poskytovateľ je povinný potvrdiť prijatie požiadavky a objednávky. |
23. Minimálne náležitosti požiadavky sú: |
a) identifikačné údaje objednávateľa - názov, sídlo, telefón, fax, e-mail, |
b) meno poverenej osoby na strane objednávateľa, |
c) počet leteniek, |
d) najskorší možný dátum a čas odletu a najneskorší možný dátum a čas príletu, |
e) informácia o tom, či je vyžadovaná aj preprava na/z letiska, |
f) trieda letenky, |
g) dátum/čas vystavenia požiadavky, |
h) iné v rozsahu predmetu plnenia tejto rámcovej dohody (ubytovanie, zabezpečenie odvozu,... ). |
24. Minimálne náležitosti objednávky sú: |
a) názov, sídlo, objednávateľa a poskytovateľa, číslo účtu/bankové spojenie objednávateľa, IČO, DIČ, kontaktné údaje osoby poverenej na vystavenie objednávky na strane objednávateľa (meno, telefón, fax, e-mail), |
b) číslo objednávky, |
c) počet leteniek, |
d) mená cestujúcich osôb, |
e) dátum a čas odletu/príletu, |
f) druh letenky - jednosmerná/spiatočná, |
g) trieda letenky, |
h) cena letenky, |
i) miesto, čas a spôsob doručenia letenky (elektronická, resp. neelektronická forma), |
j) kontaktné údaje osoby poverenej na prevzatie letenky (meno, telefón, fax, e-mail), |
k) dátum/čas vystavenia objednávky, |
l) iné v rozsahu predmetu plnenia tejto rámcovej dohody(ubytovanie, zabezpečenie odvozu,... ). |
25. Poskytovateľ sa zaväzuje doručiť (v elektronickej alebo papierovej forme) letenku podľa objednávky v dostatočnom časovom predstihu. Letenku v elektronickej forme sa poskytovateľ zaväzuje doručiť objednávateľovi najneskôr do dvoch hodín od doručenia objednávky, letenku v papierovej podobe najneskôr do piatich hodín od doručenia objednávky. |
26. Poskytovateľ sa zaväzuje doručiť letenku do miesta, resp. na e-mailovú adresu spôsobom uvedeným v objednávke. |
27. Pokiaľ objednávateľ neurčí individuálne podľa svojich potrieb iné miesto plnenia, poskytovateľ sa zaväzuje doručiť letenku v elektronickej forme na určenú e-mailovú adresu objednávateľa uvedenú v tejto rámcovej dohode. Letenku v papierovej podobe je potrebné doručiť do sídla objednávateľa a odovzdať poverenej osobe v súlade s podmienkami upravenými v tejto rámcovej dohode. |
28. Zhodu medzi objednávkou a dodanou letenkou potvrdí osoba poverená na prevzatie letenky uvedená v objednávke, v prípade letenky v elektronickej podobe obratom elektronicky, v prípade letenky v papierovej podobe potvrdí prevzatie letenky svojím podpisom pri doručení. |
29. Poskytovateľ je povinný doručiť letenku spolu so súvisiacimi dokladmi. |
30. Rámcová dohoda je plnená formou jednotlivých objednávok. |
31. Poskytovateľom ponúknutá cena za požadovaný predmet plnenia v rámci postupov uvedených v tejto rámcovej dohode je poskytovateľom stanovená na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. |
32. Cena ponúknutá poskytovateľom predstavuje konečnú cenu za konkrétnu letenku, a zahŕňa v sebe všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, napr. cena letenky, cena za službu zabezpečenia letenky, náklady na letiskové poplatky, náklady na palivové poplatky, náklady na vystavenie a doručenie letenky, náklady na rezerváciu letenky, sprostredkovateľské poplatky, poplatky za batožinu, poplatok za check-in, prípadne iné poplatky, ktoré sa nevyhnutne viažu na príslušnú prepravu.... |
...V prípade požiadavky poskytovateľa na ubytovanie a prepravu na/z letiska cena zahŕňa aj ubytovanie a prepravu na/z letiska cena zahŕňa aj ubytovanie a prepravu na/z letiska a všetky s tým súvisiace poplatky. |
33. Cena ponúknutá poskytovateľom musí zohľadňovať všetky relevantné reklamné, marketingové akcie, výhody vernostných programov a benefitov, ktoré ponúkajú letecké spoločnosti, pričom tieto výhody sú viazané na objednávateľa a nie na prepravovanú osobu. |
34. Cena ponúknutá poskytovateľom sa môže meniť len/výhradne smerom nadol pri aktuálnej ponuke poskytovateľa. Poskytovateľ je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie objednávky, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu objednávky. |
35. Po prevzatí/doručení riadne poskytnutého predmetu plnenia, poskytovateľ vystaví faktúru, ktorú sa objednávateľ zaväzuje uhradiť v lehote splatnosti podľa tejto rámcovej dohody. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru za letenku dodanú objednávateľovi najskôr nasledujúci pracovný deň po riadnom dodaní letenky. Ak bola súčasťou objednávky aj preprava na/z letiska, poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po plnení celej objednávky, po uskutočnení prepravy na/z letiska. Zaslať faktúru objednávateľovi je poskytovateľ povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po jej vystavení. |
36. Poskytovateľ vyhotovuje a predkladá objednávateľovi faktúru tak, že k faktúre pripojí špecifikáciu poskytnutej a účtovanej ceny a jedno vyhotovenie (kópia) objednávky, pričom faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo zmluvy objednávateľa, bankové spojenie a číslo účtu poskytovateľa. |
37. Platby za riadne poskytnuté plnenia vykoná objednávateľ po zabezpečení požadovaných služieb na základe riadne vystavenej faktúry poskytovateľa do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
38. V prípade, že faktúra nebude obsahovať stanovené náležitosti, alebo v nej nebudú uvedené správne údaje podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť poskytovateľovi v lehote splatnosti. Poskytovateľ faktúru opraví alebo vystaví novú a obratom ju doručí Objednávateľovi. Dňom doručenia opravenej alebo novej faktúry začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
39. Platby za riadne poskytnuté plnenia budú realizované objednávateľom bezhotovostným stykom (napr. prevod z bankového účtu, platba platobnými, resp. kreditnými kartami), pričom objednávateľ neposkytuje poskytovateľovi žiadne preddavky a zálohy. |
40. V prípade, že poskytovateľom bude dodaná vadná letenka (napr. nesprávna, neúplná, letenka s inými špecifikáciami než určil objednávateľ v objednávke), objednávateľ je oprávnený ju odmietnuť a poskytovateľ je povinný doručiť náhradnú letenku v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu podľa tejto rámcovej dohody a platných právnych predpisov. |
41. Objednávateľ a poskytovateľ si vzájomne zodpovedajú za škodu, ktorú si navzájom spôsobia porušením svojich povinností. Zodpovednosť za škodu spôsobenú v súvislosti s touto rámcovou dohodou sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
42. Objednávateľ a poskytovateľ sú povinní predchádzať vzniku škody a urobiť všetky vhodné a primerané opatrenia k odvráteniu hroziacej škody a v prípade vzniku škody urobiť všetky nevyhnutné opatrenia k tomu, aby rozsah škody bol čo najnižší. |
43. V prípade, že poskytovateľ nedoručí letenku osobe poverenej objednávateľom ani v čase potrebnom na letiskové odbavenie a spôsobí tým zmeškanie odletu cestujúceho, objednávateľ má právo na plnú náhradu ceny letenky a náhradu škody, ktorá tým bola objednávateľovi preukázateľne spôsobená. |
44. V prípade nedodržania akéhokoľvek ustanovenia tejto rámcovej dohody upravujúceho povinnosti poskytovateľa, objednávateľ má nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500,-EUR. |
45. V prípade, že poskytovateľom nebude predložená ponuka objednávateľovi, alebo informácia o nedostupnosti ponuky a to v počte 3 krát za kalendárny polrok, poskytovateľ je povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za každé ďalšie porušenie tejto povinnosti vo výške 500,- EUR. |
46. V prípade nedodržania termínu doručenia letenky, poskytovateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu rovnajúcu sa 20 % z ceny oneskorene dodanej letenky za každú aj začatú hodinu oneskorenia až do doby doručenia letenky, alebo do doby objednaného letu. |
47. Ak si poskytovateľ nesplní svoju oznamovaciu povinnosť podľa bodu 16 a 17 tohto článku, má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200, EUR- za každé jednotlivé porušenie povinnosti. |
48. Ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením svojho peňažného záväzku alebo jeho časti, je povinný v súlade s § 369 a) zákona č 513/1991 Zb. Obchodný zákonník platiť z nezaplatenej sumy úroky z omeškania v sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
49. V súlade s ustanovením § 369b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, má poskytovateľ nárok na náhradu škody spôsobenej omeškaním so splnením peňažného záväzku objednávateľa, len ak táto škoda nie je krytá úrokmi z omeškania alebo paušálnou náhradou nákladov spojených s uplatnením pohľadávky alebo ich súčtom. |
50. Zaplatením zmluvných pokút a úrokov z omeškania nie sú dotknuté nároky objednávateľa a poskytovateľa na náhradu škody. |
51. Zmluvná pokuta je splatná najneskôr do 30 dní potom, čo poskytovateľ porušil svoju povinnosť, ktorej splnenie je zabezpečené zmluvnou pokutou. Objednávateľ je oprávnený vyúčtovať zmluvnú pokutu na základe samostatnej faktúry. |
52. Pri podstatnom porušení rámcovej dohody zo strany poskytovateľa, za ktoré sa na účely tejto rámcovej dohody považuje najmä nepredloženie ponuky poskytovateľom v počte 10 krát za kalendárny rok objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený okamžite odstúpiť od tejto rámcovej dohody. Ustanovenia bodov 43. - 49. týmto nie sú dotknuté. Odstúpenie od zmluvy nadobúda účinnosť dňom jeho doručenia, resp. dňom, ktorý bude uvedený v oznámení o odstúpení, ktorý nesmie predchádzať dňu nasledujúcemu po jeho doručení. |
53. Pri podstatnom porušení rámcovej dohody zo strany objednávateľa, za ktoré sa na účely tejto rámcovej dohody považuje najmä opakované (viac ako dvakrát) omeškanie s úhradou faktúry, o viac ako 30 dní po lehote splatnosti za riadne a včas zrealizované služby, je poskytovateľ oprávnený okamžite odstúpiť od tejto rámcovej dohody. Odstúpenie od zmluvy nadobúda účinnosť dňom jeho doručenia, resp. dňom, ktorý bude uvedený v oznámení o odstúpení, ktorý nesmie predchádzať dňu nasledujúcemu po jeho doručení. |
54. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť zmluvných strán je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci. |
53. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov, odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
54. Rámcovú dohodu môžu zmluvné strany ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) odstúpením od rámcovej dohody, |
c) výpoveďou. |
55. Zmluvné strany môžu odstúpiť od rámcovej dohody pri jej podstatnom porušení druhou zmluvnou stranou z dôvodov upravených príslušnými právnymi predpismi a z dôvodov uvedených v tejto rámcovej dohode. Na odstúpenie od tejto rámcovej dohody sa vyžaduje písomná forma. Odstúpenie nadobúda účinnosť dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
56. Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená aj bez udania dôvodu vypovedať túto rámcovú dohodu v dvojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť prvý deň mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď preukázateľne doručená druhej zmluvnej strane. |
57. Podmienky tejto rámcovej dohody, ktoré svojou povahou presahujú dobu jej platnosti, zostávajú v platnosti v celom rozsahu a sú účinné až do okamihu ich splnenia. |
58. Túto rámcovú dohodu je možné meniť alebo dopĺňať iba vzostupne číslovanými písomnými dodatkami, ktoré sa po podpísaní všetkými zmluvnými stranami stávajú jej neoddeliteľnou súčasťou. |
59. Pokiaľ by sa ktorékoľvek ustanovenie tejto rámcovej dohody stalo neplatným, nespôsobuje to neplatnosť rámcovej dohody ako celku. |
60. V prípade, že informácie poskytované pri plnení podľa tejto rámcovej dohody sú predmetom ochrany osobných údajov, je poskytovateľ povinný postupovať v zmysle príslušných ustanovení č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
61. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto rámcovou dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
62. Objednávateľ a poskytovateľ sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto rámcovej dohody budú riešiť rokovaním o možnej dohode. Prípadne spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú riešené podľa slovenského právneho poriadku. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
28 578,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2017 14:34
01.03.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2017 08:59 - Vstupná ponuka | 21 728,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 728,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: