Predĺženie platnosti licencí SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA
OF-206537
Softvér, licencia, služba, podpora, SAS VIYA, Visual Analytics
Služba
1. Predĺženie platnosti licencí SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie doby na používanie softvéru „SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA“ vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) na obdobie jedného (1) roka od registrovaných partnerov SAS pre SR. |
Objednávateľ požaduje zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, a že práva k softvéru nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili jeho riadnemu použitiu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie platnosti licencií | rok | 1 | ||
Maximálny počet jadier | Cores | 64 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predĺženie platnosti licencií SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA – platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru „SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA“ (ďalej len „softvér) o 12 mesiacov |
2. Predĺženie platnosti licencií SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA – poskytnutie predĺženia | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k predĺženiu platnosti softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi |
- | prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov. |
3. Predĺženie platnosti licencií SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA - Variantné riešenie | nepripúšťa sa |
4. Predĺženie platnosti licencií SAS Visual Analytics na prostredí SAS VIYA - služby technickej a licenčnej podpory | na 12 mesiacov. max do 14.12.2020 |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
1.3 Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaných partnerov SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie potrebného dokumentu. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu, uvedeného v bode 1.3 OPNP, nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v listinnej forme. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 3.1 OPNP údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.3 Dodávateľ poskytuje záruku 12 mesiacov na predmet zmluvy v sídle obstarávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY A ZÁRUKA |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
6.2 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
7.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť nadobúdateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
8.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
8.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
8.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.6 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti SAS alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
8.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
8.8 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
8.9 Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
Prípustné miesto plnenia tejto ponuky je dostupné územie Slovenskej republiky.
Názov | Územný celok | |
---|---|---|
Bratislava | Okres |
03.12.2019 13:00
30.01.2020 13:00
Popis | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota |
Množstvo | Licencia | 1,00 | ||
Lehota pre nástup na plnenie od účinnosti zmluvy | Počet dní | 14 | ||
Jednotková cena bez DPH | € | 121 620,00 | ||
Sadzba DPH | % | 20,00 | ||
Jednotková cena s DPH | € | 145 944,00 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: