• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Opisný formulár - detail

 
Späť
Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OF-225403

Nákup gastrozariadení pre kuchyňu ŠJ

elektrická smažiaca panvica, hromadné stravovanie, inštalácia

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická smažiaca panvica
Funkcia
Dodanie novej nepoužívanej elektrickej smažiacej panvice na tepelnú prípravu jedál, na varenie, vyprážanie, dusenie, smaženie jedál pre zariadenia hromadného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajšie rozmery mm 1200x900x900
Rozmery varnej nádoby (DxHxV) mm 1100x613x212
Objem liter 120
Napätie V 400
Menovitý elektrický výkon kW 18
Rozsah teplôt °C 45 295
Počet výhrevných telies ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vane Nerez - AISI 30
Ručné vyklápanie, sklápanie Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Batéria na studenú vodu Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Napúšťanie vody do vane Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Materiál dna liatina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia personálu odborným zamestnancom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky
V prípade, ak bude dodaný iný tovar ako je uvedený v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, bude to verejný obstarávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok a odstúpi od zmluvy.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov je nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom.
Záručná doba 36 mesiacov.
Tlač opisného formulára
Späť

História rozporu opisného formulára

Výber kódov CPV


Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS